چند میگیری گریه کنی؟ مفت!

پرستاری که ادعا می کرد روزانه 100 نفر براثرابتلا به کرونا می میرند، همدست «مسیح علی نژاد» بود

خبرگزاری بسیج: این دختر با انتشار فیلمی چنان از ته دل گریه می کرد که دل هر سنگی از غصه و ناراحتی آب می شد؛ اما خانم پرستار قلابی و رابط شبکه های ماهواره ای دشمن از آب درآمد.
کد خبر: ۹۲۲۵۰۴۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

پرستار دروغین که به قصد تشویش اذهان عمومی  اقدام به شایعه پراکنی و با انتشار فیلمی ادعا می کرد همین امروز 100 نفر جلوی چشم من مردند، در هرمزگان دستگیر شد.  

این دختر جوان که لباس پرستاری به تن کرده با گریه و التماس ادعا می کرد که روزانه ۱۰۰ نفر در بیمارستانی که کار می کند به خاطر کرونا به کام مرگ فرو می روند و از مردم می خواهد که از خانه هایشان بیرون نیایند و بیشتر مراقب باشند.

انتشار این فیلم باعث ترس و وحشت بین مردم شده بود اما تحقیقات اطلاعاتی برای بررسی و ادعاهای دختر جوان  مشخص شد زنی که خود را پرستار اعلام کرده در کلیپی با گریه و ناله اعلام می کند از صبح تا حالا صدنفر جلوی چشمانم کشته شدند، پرستار نیست و این فیلم ساختگی است.

بعد از تحقیقات اولیه مشخص شده که این خانم تحت هیچ عنوان در کادر هیچ بیمارستانی فعال نبوده و در هرمزگان با تهیه فیلم و کلیپ برای مسیح علی نژاد اقدام می کرده که توسط اطلاعات سپاه هرمزگان دستگیر شد.

 

 

ارسال نظرات