راه اندازی نقاهتگاه برای بهبودیافتگان کرونایی در لرستان

نقاهتگاه نگهداری بیماران کرونایی به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان در مجموعه شهید بهشتی خرم‌آباد راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۹۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، نقاهتگاه نگهداری از بیماران کرونایی در خرم آباد به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ، استاندار لرستان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد ، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و جمعی از مسئولان افتتاح ومورد بازدید نهایی قرار گرفت آغاز به کار کرد.

این مرکز در مجموعه شهید بهشتی خرم‌آباد راه اندازی شده و در آن امکانات اولیه برای نگهداری بیماران کرونایی پس از بهبودی نسبی، دوران نقاهت را در نقاهت گاه ها سپری خواهند کرد.

این مرکز توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان جهت نگهداری بیماران کرونایی در بخش مردان، بخش زنان، ایستگاه پرستاری، CPR، اتاق پزشک، سوپر وایزر، قسمت اداری، اتاق رست پرسنل، حراست فیزیکی و آمبولانس با ظرفیت 70 تخت و قابلیت ارتقا به 120 تخت راه اندازی شده است.

سردار مرتضی کشکولی در این زمینه بیان کرد: سپاه در این شرایط موجود با تمام توان در کنار مردم است و تمام ظرفیت‌هایی که دارد را در جهت کنترل و پیشگیری از کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و هموطنان قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان داشت: نیروهای بسیجی و جهادی درمانی و بهداشتی بسیج جامعه پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران کرونایی در این نقاهتگاه بصورت داوطلب بکارگیری شده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امید می‌رود بتوانیم با کمک و همکاری مردم و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف بتوانیم این برهه را نیز پشت سر بگذاریم و ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.

ارسال نظرات