پلمب ۸۱ باب منزل غیر مجاز در بندرعباس و قشم

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۸۱ باب سوئیت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در شهر‌های بندرعباس و قشم شناسیایی و پلمب شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۷۶۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، سردار غلامرضا جعفری ، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۸۱ باب سوئیت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در شهر‌های بندرعباس و قشم شناسایی و پلمب شد.

سردار جعفری افزود: با توجه به انتشار سریع و گسترش ویروس کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع آن در سطح استان طرح تشدید مقابله با اجاره منازل مبله غیر مجاز با جدیت در دستور کارمأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

او گفت: علی رقم ابلاغ عدم پذیرش میهمان به کلیه مراکز اقامتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متاسفانه تعدادی افراد سود جو با تبلیغ وسیع در سطح فضای مجازی و حقیقی اقدام به اجاره خانه‌های مبله به مسافران کرده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: مأموران در اجرای مصوبات قرار گاه استانی مقابله با ویروس کرونا و هماهنگی قضائی با اجرای طرح نظارتی و ارتقاء امنیت اجتماعی در ۷۲ ساعت گذشته ۵۱ باب سوئیت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در شهرستان بندرعباس و ۳۰ باب در شهرستان قشم را شناسایی و پلمب کردند.

سردار جعفری گفت: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در سطح استان، نیروی انتظامی با جدیت و اقتدار به صورت مستمر با اقدامات مجرمانه این افراد سودجو و فرصت طلب قاطعانه برخورد و آن‌ها را به دستگاه قضائی معرفی می‌کند و ضروری است شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان هرگونه اخبار و اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های غیر مجاز اماکن اقامتی را ازطریق تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

ارسال نظرات