سجاد سلطانی خبرداد ؛

میناب دروازه‌اش را بر میهمانان نوروزی بست

شهردار میناب با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفر در استان هرمزگان هیچ گونه خدماتی را به مسافران در ایام نوروز نخواهد داد، گفت: ضد عفونی معابر شهری روزانه در دونوبت انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۵۹۱۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان ، سجاد سلطانی شهردار میناب  با تشریح عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر شهر میناب برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: ضد عفونی معابر و بوستانهای سطح شهر به طور گسترده و منظم با الویت مکان های پرتردد روزانه در دونوبت در ساعت های ۱۲ ظهر و ۲۱ شب انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: عملیات ضدعفونی توسط واحدهای آتش نشانی و خدمات شهری در حال انجام است و گندزدایی معابر فرعی، محلات توسط سمن ها، گروههای مردمی، نیروهای جهادی بسیج و اقشار مختلف انجام می پذیرد.

سلطانی در خصوص برچیدن بساط دست فروشان برای جلوگیری از ازدحام در سطح شهر افزود: طبق مصوبه شورای بهداشت با اطلاع قبلی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به مدت سه هفته متوالی پنجشنبه بازار و بازار هفتگی دام که محل اجتماع زیادی است، تعطیل شده و اکثر دست فروشان خصوصا دستفروشان بازار کانال همکاری لازم را داشته اند و از روز گذشته برای آن دسته از دستفروشانی که همکاری را در این خصوص نداشته اند محدودیت های بیشتری اعمال شده است.

شهردار میناب در خصوص ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی از طرف تاکسی داران گفت: در خصوص تاکسی های سطح شهر رانندگان همکاری لازم را در ضدعفونی کردن تاکسی ها و رعایت مسائل بهداشتی دارند.

سلطانی گفت: ستاد تسهیلات سفر در استان هرمزگان هیچ گونه خدماتی را به مسافران در ایام نوروز نخواهد داد.

وی در پایان بیان داشت: پارک‌ها و بوستان های شهر نیز به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به هموطنانی که توصیه های بهداشتی را نادیده می‌گیرند، برای حفظ سلامتی شان در خانه نمی مانند و سفر می‌کنند هیچ گونه خدماتی ارائه نخواهد داد.

ارسال نظرات