امام جمعه بردسکن در گفتگو با «بسیج»:

جهش تولید خود اتکایی کشور را در تمامی حوزه ها به دنبال دارد

امام جمعه بردسکن گفت: جهش تولید خود اتکایی کشور را در تمامی حوزه‌ها به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۴۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
حجت الاسلام علی اصغر امینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تبریک سال نو و عید مبعث با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: جهش تولید می‌تواند کشور را به خودکفایی و خوداتکایی برساند و این مهم مستلزم این است که در تمامی حوزه‌ها این شعار جنبه اجرایی پیدا کند.
 
وی با بیان اینکه معیشت و اقتصاد مردم تنها با جهش تولید رونق پیدا می‌کند گفت: رونق تولید در واقع شروع کار بود و اگر بخواهیم تولید رونق بگیرد و به یک پیشرفت همه جانبه‌ای دست پیدا کنیم نیازمند جهش تولید است که این مهم نیازمند تلاش همه جانبه هم دولت و هم ملت می‌باشد.
 
امام جمعه بردسکن با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در حوزه معادن، کشاورزی و دامپروری و واحد‌های تولیدی گفت: خوشبختانه شهرستان بردسکن در بخش معادن و کشاورزی در استان سرآمد است و برای سرعت بخشیدن به تکمیل زنجیره تولید نیازمند یک جهش در امر تولید می‌باشیم.
 
حجت الاسلام امینی به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: جهش تولید باید در تمامی حوزه‌ها فراگیر شود و بستر ساز پیشرفت کشور جهش تولید است. وی عنوان کرد: اگر این مهم را در بخش‌های مختلف اجرایی کنیم می‌توانیم نیاز ایران را به کشور‌های دیگر به صفر برسانیم و نیازی به واردات نداشته باشیم.
 
وی بر تامین نقدینگی و سرمایه درگردش واحد‌های تولیدی نیمه تمام و زیر ظرفیت تولید تاکید کرد و گفت: دولت نیز دراین رابطه می‌طلبد بسته‌های حمایتی را از صاحبان سرمایه انجام دهد که باید تدابیر لازم اتخاذ شود.
 
وی اظهارداشت: مقام معظم رهبری رضایت خود را از تحقق شعار رونق تولید ابراز داشتند و باید این روند همچنان ادامه پیدا کند.
 
حجت الاسلام امینی به طرح مدل توسعه اقتصادی مهندس رزم حسینی استاندار خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: یکی از الزامات مهم در اجرایی شدن این طرح جهش تولید در حوزه معین‌های اقتصادی است که خوشبختانه این مهم در حوزه شهرستان بردسکن در حال اجرا است.
 
وی با اشاره به اینکه بردسکن در اکثر محصولات باغی و زراعی در استان دارای رتبه است گفت: برای تکمیل این زنجیره نیازمند صنایع تبدیلی و تکمیلی آن در حوزه شهرستان هستیم که امید است متولیان امر دراین حوزه نیز جهشی داشته باشند.
 
وی همچنین بر خودکفایی محصولاتی که با معاش مردم سرکار دارند نیز تاکید کرد و از کارشناسان بخش کشاورزی خواست دراین حوزه به صورت کارکارشناسی ورود پیدا کنند تا شاهد استقلال این بخش از کشور نیز باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها