واحدهای درمانی هرمزگان هیچ مشکلی درتامین امکانات ندارند

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: طبق اعلام علوم پزشکی هیچ مشکلی در شهرستان های استان در زمینه تامین امکانات واحدهای درمانی وجود ندارد. سعید ناجی شامگاه سه شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با فرمانداران با موضوع پیگیری پیشگیری از روند شیوع بیماری کرونا افزود: اگر در شهرستانی مواردی از کمبود امکانات درمانی وجود دارد، گزارش و پیگیری شود.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۷۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ایرنا ،وی بیان داشت: کنترل مبادی ورودی استان همچنان با شدت ادامه خواهد شد و فرمانداران باید این مهم را همچنان در دستورکار خود قرار دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به ساعت کاری صنوف در شهرستان های استان گفت: صنوف غیرضروری پر ریسک بعد از ۲۳ فروردین نیز تعطیل خواهندبود.
ناجی گفت: فرمانداران وعوامل آن ها باید نظارت و کنترل خود را بر اجرای دقیق مصوبه های ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان ها افزایش دهند.
وی بیان داشت: جلوگیری از شایعه سازی و برداشت غیر صحیح از سخنان رییس جمهوری، استاندار و سایر مقام های برای حفظ آرامش روانی جامعه ضروری است.
وق ادامه داد: اجازه نداریم با تفسیر به رای و تحریف عبارت ها در سخنان مقام های کشور موجب تشویش اذهان عمومی جامعه بشویم که این امر خلاف مصلحت عمومی و مردم بوده و مخل آرامش روانی و اجتماعی است.

ارسال نظرات