خبرهای داغ:
امام جمعه مریانج:

دست مدعیان پوچ غربی در بزنگاه‌ها خالی است

امام جمعه مریانج با اشاره به شیوع بیماری کرونا و مقابله با آن گفت: به جهانیان نشان داده شد و معلوم شد که مدعیان پوچ غربی در بزنگاه‌ها دستشان خالی است و توان مقابله با بحران‌ها را ندارند.
کد خبر: ۹۲۳۹۱۷۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

دست مدعیان پوچ غربی در بزنگاه‌ها خالی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام یوسف روحانی در رزمایش کمک مومنانه که در مسجد المهدی کوی الوند برگزار شد، اظهار داشت: بیماری کرونا ویروسی است که عالم‌گیر شده است.

وی با بیان اینکه این آزمون بزرگی است برای کسانی که مدعی بودند کدخدای دنیا هستند، گفت: در این آزمون روسفیدی نصیب فرهنگ غنی اسلام شد و رسوایی برای فرهنگ منحط غربی بود.

امام جمعه مریانج عنوان کرد: به جهانیان نشان داده شد و معلوم شد که مدعیان پوچ غربی در بزنگاه‌ها دستشان خالی است و توان مقابله با بحران‌ها را ندارند.

وی افزود: اکنون بیشتر گرفتاری‌ها در جهان غرب به خصوص آمریکا و اروپا است که نمی‌توانند این بیماری را درمان کنند و مواسات داشته باشند.

روحانی با بیان اینکه این موفقیت ما نتیجه تربیت دینی ما است، تصریح کرد: این دلجویی، یگانگی و احساس همدردی که نشانه روسفیدی ملت ما است در سایه اسلام است که می‌درخشد اما غربی‌ها اینگونه به جان هم می‌افتند و دنبال اسلحه هستند اما ما مساوات داریم و اقتدار فرهنگی خود را به دنیا نشان می‌دهیم.

وی یادآور شد: وقتی کیت آزمایش تشخیص کرونا از فرودگاه امام(ره) به آلمان صادر می‌شود ما به پزشکان و دانش هسته‌ای خود افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات