خبرهای داغ:

تمرکز فعالیت‌های بسیج باید در راستای عملی کردن شعار «جهش تولید» باشد

امام جمعه موقت شاهرود در جلسه معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: بسیج که همواره در اجرای منویات مقام معظم رهبری پیش گام بوده است باید هم اکنون فعالیت‌های خود را در راستای عملی کردن شعار «جهش تولید» متمرکز کند.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۳۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه فرمانده و شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات (الحدید) با فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود (باب الحوائج) در دفتر مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و امام جمعه موقت شاهرود ضمن عرض خیر مقدم به فرمانده و شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات (الحدید)، نگاه ویژه به بسیج را در دانشگاه خواستار شد و ابراز کرد:" فعالیت بسیج در دانشگاه نباید به برگزاری نشست و جلسات و ... محدود شود؛ چرا که بسیج در دانشگاه می‌تواند با اندیشه ورزی، جهت و نوع حرکت را مشخص کند.
حجت الاسلام احمد نظری با اشاره به شعار سال «جهش تولید» خاطر نشان کرد:بسیج که همواره در اجرای منویات مقام معظم رهبری پیش گام بوده است هم اکنون نیز شایسته است فعالیت‌های خود را در راستای عملی کردن شعار «جهش تولید» متمرکز کند و بسیج کارکنان و بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم انشاءالله در همین راستا گام برخواهند داشت.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات (الحدید) سرهنگ محمدعلی سعدی نیز ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود آمادگی خود را جهت هرگونه مساعدت و همراهی در راستای رسیدن به اهداف بسیج در دانشگاه اعلام کرد و از زحمات حسین اکبری و فرماندهان قبلی این پایگاه تشکر کرد و برای سعید حسنی در مسؤولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز ضمن تشکر از حضور مهمان‌ها و گرامیداشت یاد دو شهید گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی خاطر نشان کرد:" من همواره خود را بسیجی می‌دانم و با افتخار خود را سرباز ولایت می‌دانم و در این راه گام بر می‌دارم.
حسنی با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از سال ۸۴ آغاز به کار کرده است در خصوص فعالیت‌های مختلف این پایگاه گفت: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین، هماهنگی با کارکنان جهت انجام دوره‌ای اهدای خون، برگزاری مراسم هفته بسیج، برگزاری مراسم دفاع مقدس و سایر مراسم مذهبی، برگزاری مسابقات ورزشی بسیج کارکنان، دیدار با خانواده‌های شهدا، جلسات هفتگی هیات قرآنی در منازل کارکنان و نشست‌های بصیرتی از فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ((باب الحوائج)) به شمار می‌رود.
مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تشکر از فرماندهان اسبق پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، رحمت الله زاهدی و حسین مشکی عنوان کرد: لازم است به صورت ویژه از زحمات حسین اکبری در دوران سه سال فرماندهی پایگاه (باب الحوائج) قدردانی کنم که باعث شد برنامه‌های این پایگاه با دقت و نظم پیش برود و امیدوارم که با همکاری و همراهی تمامی کارکنان گرامی و پویا کردن این پایگاه بتوانیم پس از این هم با قدرت پیش رویم و به اهداف عالیه بسیج در دانشگاه دست پیدا کنیم.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید حسنی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ٩٩ به پیشنهاد سرهنگ پاسدار محمدعلی سعدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات (الحدید)، توسط سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود منصوب شد و پیش از این فرماندهی گردان ٣٠٩ بیت المقدس، عضویت در شورای پایگاه کربلای بسطام، عضویت در شورای پایگاه (باب الحوائج) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، مدیریت تربیت بدنی و مدیریت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را نیز در کارنامه سوابق خود دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها