مسوول نمایندگی ولی فقیه درناحیه حاجی آباد درگفت و گو با بسیج :

هدف مهم دشمن در جنگ نرم از بین بردن حجاب و عفاف است

مسوول نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه حاجی آبادگفت :هدف مهم دشمن در جنگ نرم از بین بردن حجاب و عفاف است
کد خبر: ۹۲۵۶۵۴۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

حجت الاسلام احمدی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حاجی آباد در گفت گو با خبر نگار بسیج از حاجی آباد با بیان اینکه دشمن سرمایه گذاری خود را برای مقابله با انقلاب و نظام از طریق رسانه ها آغاز کرده است، گفت: یکی از اهداف مهم دشمن در این فضای رسانه ای از بین بردن حجاب و عفاف است.

حجت الاسلام احمدی نیا افزود: دشمن هدفمند و برنامه ریزی شده در این خصوص سرمایه گذاری کرده و با شبهات مختلف درصدد ایجاد بحران هویت در جوانان است تا از این رهگذر به اهداف خود برسد.

 

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف مختص زنان نبوده و مردان نیز باید نسبت به آن اهمیت دهند اظهارداشت: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه موافق اقدامات سلبی و اجباری نیستیم بلکه معتقدیم باید در این خصوص اقناعی و ایجابی کار شود.

 

احمدی نیا اضافه کرد: در این عصر انفجار اطلاعات جامعه مخاطب نیازمند کار فرهنگی اقناعی است که استفاده از ظرفیت رسانه ها مهم ترین راهکار در این خصوص می تواند باشد که متاسفانه برخی فرافکنی می کنند.

 

 مسوول دفترنمایندگی  ولی فقیه  درسپاه حاجی آباد ادامه داد: شاید برای عده ای جای سوال باشد که مساله حجاب و سپاه چه ارتباطی باهم دارند در حالی که طبق اصل 150قانون اساسی حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب وظیفه سپاه بوده و مساله حجاب و عفاف جزو ارزش های اساسی اسلام و انقلاب است.

 احمدی نیا  بیان کرد: وظیفه همه مسئولان فرهنگی و مرتبط در این خصوص بسترسازی و ظرفیت سازی در این عرصه است تا بتوان با روشنگری و آگاهی بخشی جوانان را تغذیه روحی کرد.

ارسال نظرات