جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با «بسیج»:

بسیج خدمت رسان مردم است/ذبح گوسفند و توزیع گوشت نذری بین نیازمندان

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان هم پا با کادر بهداشت و درمان تا ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۶۲۴۷۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸

به گزارش سرویس جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان گفت: رسالت بسیج کمک رسانی بی منت به محرومین و نیازمندان است که این مهم سرلوحه کار پاسداران و بسیجیان است.

وی افزود: در راستای گرامیداشت عید سعید قربان و آرامش بخشیدن به مردم و اطمینان خاطر آن‌ها مصلی شهر محمدآباد جهت اقامه نماز عید سعید قربان ضد عفونی و توزیع تراکت آموزشی و نصب بنر تب کنگو جهت آگاهی دادن شرکت کنندگان با همت دفتربسیج جامعه پزشکی هامون اجرا شد.

کمیلی بیان کرد: ذبح گوسفند و توزیع گوشت نذری به نیازمندان به همت خیرین دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون نیز انجام شده است.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد دفاتر و کانون‌های این سازمان در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا هم پا با کادر بهداشت و درمان تا ریشه کنی این ویروس شبانه روز تلاش می‌کنند و در کنار مردم خواهند بود و خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان به آن‌ها ارائه خواهند کرد.
ارسال نظرات