فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خبرداد:

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه درهرمزگان/توزیع 16000 بسته معیشتی

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت:مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه درهرمزگان با توزیع 16000 بسته معیشتی فردا آغاز می گردد.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۴۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان اظهار داشت :درراستای رزمایش کمک مومنانه علاوه بر توزیع بسته های معیشتی کارگاههای دوخت لباس فرم مدارس درقالب کمک مومنانه برای دانش آموزان بی بضاعت و  اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا راه اندازی شده است .

وی تصریح کرد : طرح تحول محلات دربسیج به دنبال گره گشایی از کار مردم است و با ایجاد کارگاهها درمحلات محروم و آسیب پذیر درصدد کم کردن فشار های اقتصادی و رفع بخشی از مایحتاج نیازمندان می باشد .

سرداراباذر سالاری افزود : پیرو رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب در رزمایش کمک مومنانه موجب آن گردید که عشق خدمت به مردم و محرومین دربسیجیان و مسئولین دوچندان گردد.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان یاد آورشد : بسیج همواره درکنار مردم است و افتخارش خدمت به مردم است و از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا گروههای جهادی با تمام توان و امکانات درکنار مردم و کادر درمان حضوربسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
سالاری با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری در جامعه اظهار داشت: این اقدامات خیرخواهانه در واقع تحقق بخشیدن به دستورات و فرامین خداوند متعال در آیات قرآنی است.

وی با بیان اینکه در دنیا کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابله با ویروس کرونا هیچ گام موثری برنداشتند و در زمینه کمک رسانی به مردم‌شان عملکرد خوبی نداشتند افزود: در این رزمایش مردم کشورمان وارد میدان شدند و به صورت خودجوش به هموطنان نیازمند کمک کردند که در نوع خود در جهان بی نظیر و درس آموز است.

فرمانده سپاه استان هرمزگان اضافه نمود : مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع شانزده هزاربسته معیشتی روز چهارشنبه پانزدهم مرداد درمحل حسینیه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بندرعباس همزمان با سراسر استان هرمزگان برگزار می گردد.

سرداراباذرسالاری درپایان بیان کرد: مرحله نخست این طرح  با توزیع 165000 بسته  دوم اردیبهشت آغاز شد و بسته‌های معیشتی و بهداشتی تهیه شده در میان اقشار نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا که از سوی کمیته امداد و بسیج شناسایی شده بودند توزیع شد.

 

ارسال نظرات