رئیس کمیته امداد شهرستان اراک منطقه یک خبر داد؛

توزیع ۹۰ پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت

در روز عید غدیر ۹۰ پرس غذای گرم با اعتبار یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اراک منطقه یک توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۹۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابراهیم خسروی ، رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک با بیان اینکه کمک‌های خیران بر اساس نیت آنها بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: در روز عید غدیر ۹۰ پرس غذای گرم با اعتبار یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اراک منطقه یک توزیع شد.

وی افزود: توزیع ۵۵ بسته مواد غذایی با اعتبار ۱۷ میلیون و ۵۰۰ تومان از دیگر کمک‌های خیران به مددجویان در عید غدیر بوده است.

وی در ادامه کمک به تأمین مسکن مددجویان را از اقدامات کمیته امداد برشمرد و افزود: پرداخت بلا عوض کمک هزینه اجاره مسکن در مردادماه امسال به ۲۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت که فاقد مسکن هستند با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومان از اقدامات این نهاد بوده است.

خسروی از پرداخت سبدغذایی به مادران باردار و شیرده خبر داد و گفت: تعداد هشت سبد با اعتبار ۸۰۰ هزار تومان برای مادران و ۲۸۳ سبدغذایی به کودکان زیر پنج سال با اعتبار بیش از ۲۸ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات