خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

«ن والقلم» نشانگر قدرت رسانه است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت قلم و رسانه، اظهارداشت: خدواند با قسم خود به قلم در آیه «ن والقلم» قدرت و اهمیت رسانه را مشخص کرده است.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۶۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور در جع مسئولان روابط عمومی سپاه عاشورا، افزود: امام راحل نیز اهمیت مرکب اهل قلم را بالاتر از خون شهید عنوان کردند که این موضوع نشانگر جایگاه قلم در جامعه است.

وی از اهالی قلم که در راستای اهداف انقلاب و ترویج آرمان های اسلام و انقلاب تلاش می کنند به عنوان مجاهدان کبیر یاد کرد و گفت: امروز بسیاری از این مجاهدان در غربت به سر می برند و غریبانه تلاش می کنند در حالی که جایگاه بسزایی در مقابله با رسانه های دشمن دارند.

هاشم پور از رسانه ها به عنوان زبان انقلاب نام برد و تاکید کرد: نباید از قدرت رسانه های ارزشی غافل شویم چراکه آن ها به خوبی حمایت نشوند نمی توانند به راحتی در راستای دغدغه های انقلاب در برابر استکبار ایفای نقش کنند.

وی یادآور شد: استکبار با حمایت از رسانه هاست که همه توان خود را به کار می گیرد تا از این رهگذر به اهداف خود دست یابد و قد علم کردن رسانه های ارزشی ما در برابر آن ها قطعا نیازمند حمایت های متولیان امر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها