خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

ولایت مداری عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: حرکت انقلابی مردم و ولایت مداری و امامت و رهبری امام راحل در صحنه جنگ عامل پیروزی در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود.
کد خبر: ۹۲۷۸۶۲۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی بمناسبت روز سرباز در سپاه عجب شیر، افزود: در طول تاریخ اکثر کشور های دنیا پشت سر و فرمان بردار آمریکا بودند اما این اتحاد با افول قدرت استکبار دیگر وجود ندارد.

وی ادامه داد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی انسان های بزرگی وارد عرصه جبهه و شهادت شدند، انسان های مخلص، گمنام و متعبدی که یک جنک حماسی و بی نظیر و دفاعی مقدس خلق کردند.

حجت الاسلام سرایی تاکید کرد: امروز موشک های ایران رعب و وحشت بر دل دشمنان این نظام انداخته است اگر در داخل بعضی مسئولان هم مدیریتی انقلابی داشته باشند ایران قدرتمندتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مکر و حیله دشمنان نظام ادامه دارد، اظهار داشت: دشمن سعی دارد جنگ را در دنیای اسلام جای بیاندازد و اختلاف فرق اسلامی از جمله دسیسه های دشمن بوده و تلاش می کند درگیری را از سمت رژیم صهیونیستی به سرزمین های اسلامی بکشاند.

حجت الاسلام سرایی همچنین با تشریح دستاوردهای دفاع مقدس ابراز داشت: جنگ هشت ساله مردم ایران مایه عزت و اقتدار و سربلندی انقلاب مان در جهان شد و بروز و تجلی آن دفاع پاک حضور میلیونی مردم در ایام عید در مناطق عملیاتی و راهیان نور است.

ولایت مداری عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

وی در پایان ضمن تبریک رو سرباز، خاطرنشان کرد: سربازی بهترین فرصت برای راز و نیاز با خدا تعبد و ولایت مداری است و نمونه آن سربازان دوران دفاع مقدس هست که با گوش به فرمان ولایت جانشان را برای اسلام فدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها