خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

همه باید ادامه دهنده راه شهداء باشیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با تاکید بر ادامه راه و آرمان مقدس شهیدان و ایثارگران، گفت: امروز وظیفه داریم راه شهیدان و آرمان‌های والای آنان را با جدیت دنبال کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۲۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام محمد مصطفی زاده امروز در راس هیاتی متشکل از مسئول روابط عمومی، تبلیغات و فرمانده حوزه شهید هندی زاده با حضور در منزل شهیدان «عثمان آقاله پور» و «ابراهیم میکائیلی » در فضایی صمیمی با خانواده این شهیدان گرانقدر دیدار و از صبر و مقاومت آنان تجلیل کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: تمامی دستاوردهاي امروز كشور در عرصه های مختلف مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدای دوران دفاع مقدس بوده و ملت ايران هميشه قدردان اين ايثار و ازخودگذشتگی ها هستند.

 وی دیدار و سركشی از خانواده های شهداء و توجه به رفع مشكلات آنها را وظيفه دينی و اخلاقی مسئولان دانست و افزود: عمل به اين وظيفه بايد در جامعه نهادينه شود.

 

مصطفی زاده اضافه كرد: شهداء و خانواده های معزز آنان بر گردن آحاد جامعه اسلامی حق بزرگی دارند و همه مردم و مسؤولان بايد در خدمت رسانی به آنان تمام تلاش خود را بكار گيرند.

انتهای پیام

ارسال نظرات