خبرهای داغ:
مسئول هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب استان همدان:

رسالت هیئت رزمندگان اعزام تیم‌ها و گروه‌های جهادی به مناطق مختلف است

مسئول هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب استان همدان با بیان اینکه فعالیت‌های گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی در این مناطق بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است، گفت: رسالت هیئت بیشتر این است که اعزام تیم‌ها و گروه‌های جهادی را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۷۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲

رسالت هیئت رزمندگان اعزام تیم‌ها و گروه‌های جهادی به مناطق مختلف استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا ابراهیمی در آیین نکوداشت خیرین و فعالان کمک‌های مومنانه در باغ موزه دفاع مقدس همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگشت حماسه‌آفرینی همه حماسه‌سازان و ایثارگرانی که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود ایثار و فداکاری نشان دادند، اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم و آیین به نحوی نکوداشت خیرین و نیکوکاران است که در بسیج پیشکسوتان و هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

وی افزود: این هیئت بیشتر در سطح استان فعال است و برنامه‌های مذهبی و فرهنگی را در نشر ارزش‌ها به خصوص در دهه اول محرم دارند که این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

مسئول هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب استان همدان گفت: هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب در برنامه‌های استان تابع برنامه‌های هیئت است و بخشی از رسالت ما خارج از استان زیر نظر قرارگاه عملیاتی حمزه است.

وی ادامه داد: هر شهرستان استان کردستان را یک استان حمایت می‌کرد و معین بود و استان همدان نیز معین شهرستان دیواندره بود که سازمان جهاد هم کمک می‌کرد.

ابراهیمی عنوان کرد: ما با همت و تلاش هیئت و کمک و مساعدت خیرین پنج سال است که نذورات تاسوعا و عاشورا را در سنندج، دیواندره و کامیاران توزیع می‌کنیم و در بین اهل سنت تاثیر معنوی بسیار زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی در این مناطق بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است، ابراز داشت: رسالت هیئت بیشتر این است که اعزام تیم‌ها و گروه‌های جهادی را داشته باشیم.

مسئول هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب استان همدان گفت: مجموعه اعضای این هیئت نمایندگان ارتش، نیروی انتظامی، سپاه، جهاد، کمیته امداد و بنیاد امور ایثارگران هستند و از جمله فعالیت‌های این هیئت همایش مهاجرین انصار در کردستان، کاروان راهیان نور و سایر فعالیت‌های فرهنگی است.

در ادامه این مراسم دلگرم از یادگاران دفاع مقدس به خاطره‌گویی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات