خبرهای داغ:
رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی:

استفاده پلیس فتا از نرم‌افزار سها برای آموزش‌های آنلاین وآگاه‌سازی

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: پلیس فتا از ظرفیت نرم‌افزار سها برای آموزش‌های آنلاین و آگاه‌سازی عمومی در راستای پیشگیری از جرایم در حوزه سایبر استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۹۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ،محسن محمودی افزود: پلیس فتا به جهت شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، بستری را برای آموزش‌های آنلاین و آگاه‌سازی عمومی پیگیر بود تا بتواند مسائل پیشگیری از جرایم در حوزه سایبر را به اطلاع مردم برساند.

وی ادامه داد: طی جلسات صورت گرفته این سامانه به ما معرفی و با بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که این سامانه هوشمند می‌تواند از لحاظ حوزه‌های امنیتی، استفاده کاربران و برقراری ارتباط در چرخه وقوع پیشگیری از جرایم نقش مؤثری را ایفا کند.

محمودی اضافه کرد: در این راستا برنامه‌های خوبی برای سازمان و نهاد‌ها به عمل خواهد آمد و بهتر است که اولین گام از خود نهاد‌ها و سازمان‌های شهرستان اسکو آغاز شود.

 رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی با اشاره بر نحوه برخورد با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی توضیح داد: می‌توان از این سامانه بهتر استفاده کرده و پلیس نیز برای آموزش همگانی خود از این سامانه نیز استفاده خواهد کرد.

محسن محمودی افزود: شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس‌های آموزشی را ناممکن ساخته است و از طریق این سامانه و با هماهنگی‌های صورت گرفته، آموزش‌ها ارائه خواهد گردید.

او در پایان گفت: شاید برخی بر این گمان باشند که آموزش‌های مجازی، هنوز در کشور ما فرهنگ سازی نشده در حالی که چنین نیست و پلیس هم از این بهره‌مند خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها