مسئول کارگروه عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان خبر داد

حل مشکل آب شرب روستای کردی شهرستان ماهنشان/اهالی روستای کردی در انتظار مجوز اداره آبفا

مسئول کارگروه عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان مشکل آب شرب روستای کردی شهرستان ماهنشان را برطرف کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۴۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
علیرضا بازرگانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت: مهم‌ترین محور قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان محرومیت‌زدایی و زدودن ریشه محرومیت و فقر از روستا‌های محروم است.

وی با بیان اینکه روستای کردی یکی از روستا‌های محروم تحت پوشش قرارگاه در شهرستان ماهنشان می‌باشد، تصریح کرد:پیش از آغاز پروژه آبرسانی، این روستا در وضعیت بحرانی تامین آب شرب قرار داشته و اهالی روستا روزانه یک ساعت به آب شرب و بهداشتی دسترسی داشتند.

مسئول کارگروه عمران و زیرساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان با بیان اینکه با اجرای این طرح اهالی روستای کردی در طول شبانه روز به آب شرب دسترسی خواهند داشت، تاکید کرد: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی خط انتقال آب به طول ۶۰۰ متر اجرا شده و آب شرب به پایین منبع آب رسیده و مرحله نهایی صدور مجوز و تامین دستگاه پمپاژ توسط شرکت آبفا تاکنون به مرحله اجرا در نیامده است.

وی با اشاره به اینکه صدور مجوز و همکاری هرچه بیشتر شرکت آبفای ماهنشان سبب حل مشکل این روستا می‌شود، افزود: رفع مشکلاتی که مناطق محروم با آن دست و پنجه نرم می‌کند با جدیت ادامه دارد و این قرارگاه با تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اشتغال، عمران و زیرساخت و تعلیم و تربیت فعالیت می‌نماید.

بازرگانی در پایان با اشاره به همکاری اداره آبفا در تمامی پروژه‌های آبرسانی و تامین آب شرب در مناطق محروم خاطرنشان کرد: طرح‌های آبرسانی مناطق محروم جزو اولویت‌های اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه است که با همکاری سه جانبه قرارگاه، دستگاه اجرایی و مردم در روستا‌های محروم انجام می‌شود.
ارسال نظرات