فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باقری چابهار در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد :

بسیج کارآمدترین نیرو در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران شهید باقری چابهار گفت : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت حدیث عشق می دهد.
کد خبر: ۹۲۹۸۳۹۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چابهار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باقری چابهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین فعالیت بسیج توجه ویژه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص احیای پایگاه‌های مقاومت، تمرکز براعتلای بسیج، تقویت مسجد محوری در سطح پایگاه‌های مقاومت و توجه به نقش زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی به ویژه اصلاح الگوی مصرف در شرایط اقتصادی کنونی کشورمی باشد.

خانم کریمی عنوان کرد: فعالیت‌های انجام شده در پایگاه شهید باقری شامل ۴ عرصه فرهنگی اجتماعی، سازندگی، علمی و امداد رسانی و بهداشت می‌باشد که توسط خواهران بسیجی این پایگاه پیگیری و دنبال شده است.

وی افزود: تقویت روحیه ایمان و بصیرت دینی بانوان بسیجی شهرستان در مواجهه با تفرقه افکنی دشمنان میان شیعه و سنی، ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی با هدف نشان دادن هنر دست زنان بلوچ وایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و آسیب دیده و رسیدن به جذب حداکثری در بسیج، برگزاری جلسات هیئت‌های اندیشه ورز و دعوت از نخبگان سطح شهرستان در جهت رفع آسیب‌ها و مشکلات بانوان از جمله اقدامات انجام شده توسط پایگاه شهید باقری می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باقری چابهار ادامه داد: شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا، ضد عفونی کردن سطح منازل و پایگاه‌های مقاومت، ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک با ظرفیت تولید ۵هزار عدد ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای به مردم از دیگر اقدامات مهم انجام شده در مقابله با ویروس کرونا توسط بسیجیان پایگاه شهید باقری شهرستان چابهار می‌باشد.

وی در پایان تصریح کرد: از جمله اهداف پیش بینی شده، رسیدن هر پایگاه به یک محله انقلابی اسلامی و پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت از بین بردن آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی می‌باشد که با جدیت تمام، پیگیری و انجام خواهد شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات