خبرهای داغ:
رتبه برتر جشنواره مالک اشتر سپاه عاشورا در گفت و گو با بسیج:

بسیجی باید روشنگر در جامعه باشد

رتبه برتر جشنواره مالک اشتر سپاه عاشورا گفت: بسیجی باید روشنگر جامعه باشد و در فضاهای غبارآلود سیاست داخلی و بین المللی روشنگری کند.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۵۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳

اسماعیل آزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: مهم ترین رسالتی که بسیج دارد حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است برای انجام این رسالت روشنگری و هم گرایی مردم مهم است.

وی نقش بسیج را در همه عرصه ها امری انکار ناپذیر خواند و ادامه داد: بسیج از زمان تشکیل آن در همه عرصه ها نقش راهبردی داشته است و در صحنه های حساس انقلاب اسلامی همیشه و به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

آزادی نهادینه کردن فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی در بین آحاد جامعه برای تحقق اهداف انقلاب ضروری عنوان و بیان کرد: در حال حاضر هم می توانیم نقش بسیج در جامعه را با هدف ولایتمداری، خدمتگذاری، اقتدار و مقاومت ملی و پیشرو بودن در همه ماموریت ها و خدمت به مردم لمس کنیم.

این بسیجی سپاه امامت تبریز اضافه کرد: بسیج از بدو تاسیس در عرصه های امنیتی، دفاعی، سیاسی. اجتماعی. اقتصادی، فرهنگی بخصوص سازندگی توانمندی و کارآمدی خود را برای خدمت به مردم در جهت محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان نشان داده است.

 آزادی ادامه داد:  یکی از مهم ترین نقشی که بسیج در طول بیش از ۴۰ سال داشته آشنا کردن جوانان و نوجوانان با تفکر بسیجی است که موجب رشد و تعالی کشور در عرصه های مختلف شده است.

این رتبه برتر جشنواره مالک اشتر عمده ضرورت ورود بسیج به عرصه ها را خدمت صادقانه به مردم دانست و اظهارداشت: هدف تمام برنامه ها و ماموریت های بسیج از ورود به عرصه ها اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

بسیجی باید روشنگر در جامعه باشد

آزادی با اشاره به فعالیت های حوزه علی ابن ابیطالب(ع) سپاه امامت تبریز، محور فعالیت های این حوزه را از ابتدای سال ۹۹ در راستای مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهر خسروشاه در راستای خدمت رسانی به مردم و طرح فاصله گزاری اجتماعی با همکاری ناجا، خانه هلال و مرکز بهداشت برشمرد.

بسیجی باید روشنگر در جامعه باشد

وی ضد عفونی معابر و محلات در چهار مرحله توسط بسیجیان پایگاه های این حوزه و تهیه و توزیع بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا، برگزاری رزمایش مدافعان سلامت بسبج در دو روز متوالی، توزیع چندین بسته بهداشتی در بین همشهریان و روستائیان خسروشاه، حضور بسیجیان در دو مرحله و همکاری با مرکز بهداشت سلامت خسروشاه در طرح غربالگری تلفنی و برپایی ایستگاه هایی سلامت توسط پایگاه های را از دیگر اقدامات حوزه علی ابن ابیطالب(ع) نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها