خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

توزیع  ۴۰ بسته حمایتی به‌همت بسیجیان بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: همزمان با هفته بسیج ۴۰ بسته حمایتی به همت‌بسیجیان شهرستان بهار به نیازمندان اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۱۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
توزیع  ۴۰ بسته حمایتی به همت‌بسیجیان شهرستان بهارفاطمه کتابی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: بسیجیان شهرستان بهار در تمام زمینه‌ها فعال بوده و در عرصه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی، تربیتی، قرآنی، حلقه‌های صالحین، اردو‌های جهادی، محرومیت‌زدایی، کمک مومنانه و... فعالیت‌های خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های ما در همه زمینه‌ها ساری و جاری است، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند بسیج به معنای حضور و آمادگی در همان عرصه‌ای است که قرآن، اسلام و امام عصر (عج) و این انقلاب به آن احتیاج دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار ابراز داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مومنانه به همت بسیجیان تاکنون ۴۵ میلیون کمک نقدی و ۱۲۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی داشتیم و برای تهیه بسته‌های بهداشتی بیش از ۲۵ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج نیز ۴۰ بسته حمایتی شامل روغن، سویا، رب، ماکارونی، کنسرو، حبوبات و مواد شوینده در مجموع به ارزش ۶ میلیون تومان به همت خیرین بسیجی جمع‌آوری و بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات