خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

فعالیت بیش از ۸۰ کارگاه ماسک دوزی با حضور جهادگران بسیجی در بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: بیش از ۸۰ کارگاه ماسک دوزی نیز با شروع شیوع ویروس کرونا در شهرستان بهار شروع به فعالیت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۱۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹

فعالیت بیش از ۸۰ کارگاه ماسک دوزی با حضور جهادگران بسیجی در بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از کارگاه‌های تولیدی رشته‌بری، میناکاری، صنایع تبدیلی، خیاطی و ماسک دوزی شهرستان بهار سرکشی و از مسئولان بسیجی کارگاه‌ها به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج قدردانی کرد.

فاطمه کتابی اصل در این سرکشی‌ها اظهار داشت: با توجه به شرایط بد شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های مشاغل، از تولیدات خانگی بانوان برای بهبود اوضاع اقتصادی و کسب درآمد در این شرایط استفاده شد که بانوان در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی با توجه به شعار سال مبنی بر «جهش تولید» نقش محوری داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۰ کارگاه ماسک دوزی نیز با شروع شیوع ویروس کرونا در شهرستان بهار شروع به فعالیت کرده‌اند و بیشتر این کارگاه‌ها با حضور جهادگران بسیجی در حال فعالیت هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار عنوان کرد: بسیج جامعه زنان با همکاری بسیج سازندگی، سعی در تبلیغ محصولات و بازاریابی برای این کارگاه‌ها  دارد تا کارآفرینان بتوانند بدون مشکل بازاریابی و فروش محصولات خود را تولید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات