خبرهای داغ:
عضور شورای شهر قزوین

قیمت واقعی برج ستاره شهر پونک ۴۴۰ میلیارد تومان است

عضو شورای شهر قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: قیمت واقعی برج ستاره پونک ۴۴۰میلیارد تومان است.
کد خبر: ۹۳۰۳۷۹۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

فرج الله فصیحی رامندی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن انتقاد از قیمت پیشنهادی برای فروش برج ستاره پونک شهرداری در صحن شورا گفت: قیمت واقعی برج ۴۴۰ میلیارد تومان است، با توجه به بدهی شهرداری به بانک شهر با مصوبه شورا بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی مجدد روی دست شهرداری می ماند که همین امر سبب می شود اموال مردم با تصمیمات نادرست پایمال شود.

وی تصریح کرد: بدهی شهرداری به بانک شهر بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان است، قیمت پیشنهادی شهرداری برای فروش برج پونک ۳۲۹ میلیارد تومان بوده که این موضوع مربوط به ۴ ماه گذشته است، با توجه به افزایش قیمت زمین و مسکن فروش برج نه تنها مشکلات را حل نمی کند بلکه همچنان بدهکاری به بانک شهر ادامه خواهد داشت.

رامندی تصریح کرد: سازمان بازرسی به موضوع ورود و معتقد هستند قیمت واقعی بیش از ۳۲۹ میلیارد تومان می باشد، بنده معتقدم از طریق مزایده می
توان به موضوع رسیدگی کرد. سازمان بازرسی از طریق کارشناسی و ارزش افزوده قیمت را تعیین خواهد کرد و باید از طریق مزایده به فروش برسد.

عضو شورای شهر در پایان گفت: اگر قیمت پیشنهادی برای فروش ۴۴۰ میلیارد تومان باشد، برای باقیمانده بدهی شهرداری به بانک شهر می توان از منابع دیگر اقدام کارد تا بودجه بیت المال ماهانه بابت سود و دیرکرد به حساب بانک شهر واریز نشود.

این مسوول اذعان کرد: شهرداری چند سال است ماهانه ۷ میلیارد تومان سود بانکی بابت دیرکرد بدهی به بانک شهر پرداخت می کند و یکی از دغدغه های شورا و مردم فروش برج های پونک برای تسویه بدهی به بانک شهر است. اگر فروش برج ها نتواند به قیمت واقعی ارایه شود در حقیقت هیچ کمکی به رفع مشکل نمی کند وبدهی هم چنان گریبان شهرداری را خواهد گرفت.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها