خبرهای داغ:

برتری دختران شاهرودی‌ در رقابت‌های بدمینتون لیگ برتر

دختران شاهرودی در رقابتی پرهیجان در بازی‌های دور برگشت هفته ششم لیگ برتر مقابل حریف مشهدی به برتری رسیدند.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۴۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
برتری دختران شاهرودی‌ در رقابت‌های بدمینتون لیگ برتربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امروز آکادمی بدمینتون شاهرود شاهد مسابقه‌ای بین دو تیم شهرداری شاهرود و شهید فخار مشهد بود.
تیم بانوان شهرداری شاهرود با ترکیبی متشکل از پگاه کامرانی، الناز فیض‌منش، هاله همدانچی، شیما شالیان و آناهیتا باقری به مصاف تیم شهرالرضا رفت.
در آرنج اول، آناهیتا باقری بازیکن جوان و آینده‌دار شاهرودی که به تازگی به ترکیب تیم اضافه شده بود، به مصاف شیوا پذیرفکار، بازیکن باتجربه مشهدی رفت، ولی نتوانست در مقابل تکنیک‌های او خودی نشان دهد و دو سِت را واگذار کرد.
در رقابت دوم که تک نفره بود، پگاه کامرانی کاپیتان تیم و ملی‌پوش به‌راحتی و بدون هیچ فشاری دو سِت را از حریف گرفت و اولین چراغ تیم شهرداری را روشن کرد.
در بازی سوم که به‌صورت دوبل برگزار شد، هاله همدانچی در کنار شیما شالیان از شهرداری، مقابل مهرو روشنایی و فرحناز گلکمانی صف‌آرایی کردند که این آرنج تیم شاهرود نیز درخشید و توانست با یک بازی تکنیکی در دو سِت چراغ دوم را روشن کردند.
در بازی چهارم پگاه کامرانی و الناز فیض‌منش دو ملی‌پوش تیم شهرداری شاهرود در مقابل شیرین حسینی و فائقه بقائری حاضر شدند و توانستند با کسب پیروزی سوم برای شاهرود، تیم را برنده این رقابت کرد.
الناز فیض‌منش در بازی آخر و پنجم، با اینکه شهرداری شاهرود پیروزی را کسب کرده بود و احتیاجی به پیروز چهارم نداشت، شیرین حسینی را در دو سِت با اختلاف زیاد شکست داد تا قدرت شیردختران شاهرودی را به همگان نمایش دهد.
تیم شهرداری شاهرود با نتیجه ۴ بر ۱ از سد تیم شهید فخار مشهد گذشت و مقام دوم را در جدول مسابقات کسب کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها