خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:

شهدای مدافع غریبانه برای امنیت مردم جان خود را هدیه دادند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به نقش استثنایی شهدای مدافع حرم در بین شهدا گفت: این شهدا غریبانه در خارج از مرز و بوم و با هدف ایجاد امنیت برای مردم جان خود را هدیه دادند.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۴۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  محمود دهقانی در آیین تعویض سنگ قبر شهید مدافع حرم حسن شاهین شیشوان در بناب اظهار داشت: شهدای مدافع حرم از موقعیتی بسیار استثنایی در بین شهدا برخوردار هستند چرا که مظلومانه و در غربت برای امنیت مردم و انقلاب اسلامی مبارزه کردند.

وی در ادامه  با اشاره به فعالیت های این نهاد خدمات رسان در عرصه‌های مختلف گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء امروز در عرصه های مختلف کشور و با هدف سازندگی و پیشرفت انقلاب اسلامی فعالیت می کند و برخی از فعالیت‌های گسترده این قرارگاه در همین شهرستان بناب نیز قابل مشاهده هستند.

حجت الاسلام دهقانی با تاکید بر این‌که حفاظت از مرز و بوم این کشور وظیفه عموم مردم و مسئولان می‌باشد گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران از هر راه و روشی برای ضربه زدن به این کشور استفاده می کنند و ما نیز باید با تکیه بر توان داخلی خودمان به خصوص جوانان، راه توسعه و پیشرفت کشور در تمام عرصه ها را ادامه بدهیم تا با استقلال فکری و اقتصادی و سیاسی بتوانیم در سطح جهان جایگاه خود را  بیش از پیش حفظ کنیم.

در این آیین که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و سپاه بناب برگزار شده بود سنگ قبر شهید مدافع حرم شهید حسن شاهین شیشوان تعویض و سنگی در خور این شهید نصب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها