بازدید جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج از حوزه مقاومت بسیج خواهران طرقبه

جت الاسلام محمدی؛ شاهرودی جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج به همراه معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) از حوزه مقاومت بسیج خواهران طرقبه بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۲۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدی، شاهرودی جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج به همراه سرهنگ پاسدار شیخلر، معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) طی نشستی از مجموعه حوزه بسیج خواهران بخش طرقبه که به عنوان حوزه بسیج برتر خواهران در بین نواحی مقاومت استان خراسان رضوی هم انتخاب شده بود بازدید بعمل آوردند.

گفتنی است در ابتدایا ین جلسه حجه الاسلام رفیعی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بینالود (طرقبه شاندیز) ضمن عرض خیرمقدم به بازدیدکنندگان محترم از زحمات و خدمات بی شائبه و مداوم مجموعه بسیج خواهران طرقبه صمیمانه قدردانی نموده و در ادامه خانم مروی زاده، مسئول حوزه بسیج خواهران طرقبه به ارائه گزارشکار کاملی از فعالیت‌ها و اقدامات ارزنده مجموعه بسیج خوهران بخش طرقبه طی چند سال گذشته خصوصا در دوران بیماری کرونا (تولید چندصدهزار ماسک در ایام پیک بیماری کرونا، تدارک و توزیع بسته‌های معیشتی بهداشتی طی چندین مرحله، کمک به بحث بیماریابی و قرنطینه بیماران کرونایی، اقدامات موءثر در جهت نهادینه سازی ضرورت فرزندآوری و...) پرداختند.

همچنین خانم کشتکار، رابط نمایندگی، ولی فقیه در این حوزه بسیج، گزارشکاری از فعالیت‌ها و چگونگی اجرای برنامه‌های ابلاغی مجموعه نمایندگی، ولی فقیه در طول سال را ارائه نمودند.

شایان ذکر است در پایان جلسه حجه الاسلام محمدی شاهرودی، جانشین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج ضمن ابراز خرسندی از خدمات و مجموعه فعالیت‌های خداپسندانه و جهادی این حوزه بسیج عنوان نمود: رویه سازمان بسیج ریز و دقیق شدن در ارزیابی جزء به جزء فعالیت‌ها و خدمات رده‌های تابعه نیست، زیرا اصلا اساس بسیج بر مبنای کار جهادی می‌باشد بگونه‌ای که اعضای بسیج بدون هیچ مزد و منتی در راه خدا و بصورت افتخاری در این مجموعه خدمت می‌نمایند.

وی همچنین خاطرنشان نمود: بسیج نوعی مدرسه خود سازی می‌باشد که کیفیت کار در بسیج خیلی مهم‌تر از کمیت آن است بگونه‌ای که حاج قاسم سلیمانی‌ها از آن سر بر می‌آورند و این را به یاری خدا با قوت ادامه خواهد یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها