استاندار خراسان رضوی به شهرستان خلیل‌آباد سفر کرد

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان خلیل‌آباد سفر کرد تا از بخش‌های مختلف این شهرستان بازدید کند.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۶۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگززاری بسیج از خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جریان سفر خود به شهرستان خلیل‌آباد از شهر کندر بازدید کرد و در جریان مشکلات این شهر ۷ هزار نفری قرار گرفت.

محمد صادق معتمدیان ضمن بازدید از بافت شهری کندر در راستای کمک به توسعه معابر شهری در خصوص تخصیص سهمیه قیر مازاد به شهرداری این شهر قول مساعد داد.

شهردار کندر نیز طی سخنانی گفت: خاکی بودن ۹۰ درصد معابر، نیمه تمام بودن پارک خطی شهر به طول یک کیلومتر در ورودی شهر و احیای بافت تاریخی کندر هم‌اکنون از مهمترین مشکلات این شهر به شمار می‌رود.

مجید شمسایی افزود: شهر هفت هزار نفری کندر با چهار اثر تاریخی ثبت شده نیازمند توجه میراث فرهنگی است و شهرداری آمادگی دارد بر اساس تفاهم‌نامه با این نهاد همکاری کند.

در ادامه استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان خلیل‌آباد که از سال ۸۴ کار خود را شروع کرده است، برای رفع مشکلات این مجتمع‌ها دستورات مقتضی را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان خلیل آباد، در منزل یکی از شهدای این شهرستان حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفت: وگو کرد.

محمدصادق معتمدیان که به شهرستان خلیل آباد سفر کرده است همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهداء در منزل شهید کاظم‌نژاد حضور یافت و به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

گفتنی است، هادی کاظم‌نژاد در سال ۶۶ در عملیات کربلای ۸ شیمیایی شده و جانباز شد و نهایتا در سال ۹۸ به فیض شهادت رسید.

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به خلیل‌آباد در روستای ایرج‌آباد این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم محلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه بعد از استماع مشکلات روستا از زبان مردم محلی، در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بر رفع مشکلات مورد نظر تاکید کرد و دستورات لازم را به این منظور صادر کرد.

وی در ادامه با حضور در دبستان سیدالشهداء (ع) و گفت‌و‌گو با دانش آموزان این دبستان، در خصوص رفع مشکلات و تهیه بسته‌های آموزشی برای این دانش آموزان دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است، روستای ایرج‌آباد از توابع بخش ششطراز شهرستان خلیل‌آباد است که ۳۰ خانوار در آن زندگی می‌کنند.

آغاز عملیات اجرایی احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵، بازدید از مجتمع گلخانه‌ای، بازدید از روستای ایرج‌آباد از توابع شهرستان خلیل‌آباد، گفت و گوی چهره به چهره مردمی، دیدار با خانواده شهدا و شرکت در نشست جمع‌بندی از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان رضوی در سفر به این شهرستان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها