بازسازی و مناسب سازی ساختمان اداری امور آبفای خاور شهر

به منظور تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته تر به مشترکان، ساختمان اداری و امور مشترکین آبفای خاورشهر بازسازی و مناسب سازی شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۱۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، مدیر امور آبفای خاورشهر شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران با اعلام این خبر گفت: این طرح بازسازی و مناسب سازی ساختمان اداری بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در زمینه استانداردسازی و مناسب سازی فضای اداری، با هدف کاهش هدر رفت انرژی ، استفاده بهینه از فضای موجود ، رعایت الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست انجام شد.

بهروز محمدزاده تسهیل درخدمات رسانی و ارائه خدمات شایسته تر، تکریم ارباب رجوع و ایجاد فضای اداری مناسب و درخور کارکنان و همکاران امور مشترکین را از دیگر اهداف اجرای این طرح بیان کرد و افزود : با بهسازی و مناسب سازی انجام شده در ساختمان اداری ، مشترکان و مراجعه کنندگان به بخش امور مشترکین از خدماتی شایسته تر برخوردار می شوند و بخشی از اهداف شرکت در جهت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان محقق می شود.

امور آبفای خاور شهر شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران، با جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر در 11کیلومتری جنوب شرق تهران در مسیر بزرگراه امام رضا(ع)واقع شده است و امور آب و فاضلاب این شهر به 9 هزار و 21 اشتراک آب شهری و روستایی خدمات رسانی می کند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار