خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان:

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی نفی طاغوت و برقراری نظام الهی است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی نفی طاغوت و برقراری نظام الهی است، گفت: ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۲۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی نفی طاغوت و برقراری نظام الهی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابراهیم بختیاری در نشست فرماندهان بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) پاسدار ولایت بود و بزرگ‌ترین درس ایشان ولایتمداری بود.

وی با بیان اینکه گام اول این پیامبر(ص) ایستادگی در برابر کفار و منافقین بود، گفت: امام (ره) نیز علیه ظلم و تاریکی حرکت خود را آغاز کردند و هدف ایشان نفی نظام سلطه با دستور آزادی انسان از غل‌ها و زنجیرها بود.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد: در طول حیات ۴۲ ساله انقلاب، توطئه‌ها و تنگناها و فشارهای زیادی وجود داشت همانطور که در زمان پیامبر (ص) نیز وجود اشت که خداوند فرمود به خداوند توکل کن.

وی با بیان اینکه انسان در سایه توکل به قدرت لایزال اتصال می‌یابد و هیمنه پوشالی استکبار را برهم می‌ریزد، ادامه داد: محصول انقلاب شهید «سلیمانی» است که تاریخ را حرکت دادند.

بختیاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی اصول و محکماتی دارد، اظهار داشت: اولین اصل تحقق انقلاب اسلامی، احکام اسلامی است و اگر در راستای احکام الهی حرکت نکنیم به نتیجه نیم‌رسیم.

وی با بیان اینکه دومین اصل، عقب‌نشینی نکردن از احکام اسلامی است، گفت: مبارزه با استکبار و اعتماد نداشتن به آن از مهمترین موضوعاتی است که مکرر در بیانات مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام نیز می‌بینیم، اینکه سرنوشت کشور را به لبخند دشمن گره نزنید.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه مردم‌گرایی و اعتماد به مردم نیز اصل سوم انقلاب است، گفت: در دیدگاه حضرت امام (ره) مردم ولی نعمت هستند که جان فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی ادامه داد: ایستادگی در برابر ظلم و فساد نیز از دیگر اصول انقلاب اسلامی است که یکی از فلسفه‌های تشکیل بسیج به ویژه در دستگاه اجرایی است.

بختیاری با بیان اینکه ذلیل نبودن در برابر فرهنگ بیگانه نیز از اصول انقلاب است، گفت: امروز زیبنده نیست که برخی در برخی لایه‌های جامعه فرهنگ نیم خورده و شکست خورده غربی را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اصل اعتماد به نفس و عزت ملی گفت: احساس سیادت فرهنگی نیز از اصول انقلاب است، چراکه فرهنگ اسلام بر همه فرهنگ‌ها برتری دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با تأکید بر تحقق اصل حرکت جهادی در تمام هسته‌ها افزود: با همه مشکلاتی که در جامعه داریم این هسته‌ها در کشور و فرامرزی حضور دارند و جهادی کار می‌کنند چراکه انقلاب اسلامی، جهانی است.

وی اصل دیگر انقلاب اسلامی را خودداری از گرایش اشرافی‌گری دانست و بیان داشت: خطری که در طول تاریخ اسلام وجود داشت و لغزشگاه‌هایی که باعث آسیب به انسان‌های بسیاری شد، از این نقطه است.

بختیاری دلسوزی برای طبقات مردم و غافل نشدن از آنان را از دیگر اصول برشمرد و گفت: افتخار استان ما، شهید «همدانی» که اگر ایشان نبودند سوریه سقوط می‌کرد با بسیج کردن مردم، معادلات سوریه را تغییر داد.

وی با بیان اینکه از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی نفی طاغوت و برقراری نظام الهی است، افزود: ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است و امروز به برکت خون شهدا یک وجب از این خاک پاک در اختیار دشمن قرار نگرفته است.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با اشاره به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به پیشرفت‌ها در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت امروز جامعه بین الملل نمی‌تواند ایران را نادیده بگیرد.

وی به اوج رساندن مشارکت مردمی را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست و تصریح کرد: ارتقای شگفت‌آور بینش سیاسی مردم و آزادی بیان، ایستادگی روزافزون در برابر مستکبران عالم، استقلال سیاسی، جهانی‌سازی مقابله با آمریکا و هژمونی آمریکا و... نیز از برکات انقلاب اسلامی است و امروز بازیگر اصلی منطقه آمریکا نیست.

بختیاری در پایان ضمن تقدیر از خدمات شرکت برق و هم‌افزایی بین مدیریت و پایگاه بسیج عنوان کرد: میوه شیرین این هم‌افزایی و توسعه آن را مردم می‌چشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات