فرمانده سپاه سلمان:

برگزاری یادواره‌های شهدا نمادی از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد‌های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار داده و در مسیر اسلام ناب گام برداریم.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۹۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هیرمند؛ به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند مراسم یادواره شهداء شهرستان هیرمند و شهید صفر سارانی به عنوان شهید شاخص این شهرستان برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، برگزاری یادواره‌های شهدا را نمادی از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است، اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه را به سعادت و کمال می‌رساند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ها خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان ساز است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد‌های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار داده و در مسیر اسلام ناب گام برداریم.

تجلیل از خانواده شهدا و شهید سارانی، پخش کلیپ، مداحی، قرائت بخشی از وصیت نامه شهید و... از جمله برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.
ارسال نظرات