نشست هم اندیشی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد

نشست هم اندیشی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان پیرامون پیشبرد ماموریت‌های پژوهش و فناوری در دوره تحول، در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۸۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست هم اندیشی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان پیرامون پیشبرد ماموریت‌های پژوهش و فناوری در دوره تحول، در زاهدان برگزار شد.
 
 در این نشست که با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار شد ابتدا ماموریت‌های پنج‌گانه مدیریت پژوهش و فناوری و میزان پیشرفت و همچنین نحوه همراهی و عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تشریح شد.

 مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها نظرات، دیدگاه‌ها، انتقادات، ابهامات و پیشنهادات خود را درباره مدیر پژوهش و فناوری، میزان ارتباط‌گیری و شیوه‌های اجرایی کردن برنامه‌ها بنا به اقتضای هر دانشگاه مطرح کردند.

 در پایان نیز ابوالفضل سرگزی، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از دانشگاه‌های فعال در برنامه‌های مدیریت پژوهش و فناوری بویژه شمسا، راه مهندسی و دوره افرا بر اولویت داشتن عرصه علم و پژوهش و فناوری در بسیج دانشجویی تاکید کرد و برنامه‌های این حوزه را کاربردی و ثمربخش خواند و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها را به همکاری و همراهی بیش از پیش با این مدیریت فراخواند.
ارسال نظرات