رئیس گروه جهادی آل یاسین کشور:

کلنگ احداث مجتمع آموزشی شهید سلیمانی در زابل بر زمین زده شد

رئیس گروه جهادی آل یاسین کشور گفت: مجتمع آموزشی شهید سلیمانی که امروز کلنگ آن به زمین زده شد قرار است با زیر بنای هزار متر مربع و با رویکرد فرهنگی و پرورشی شروع بکار کند.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۱۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، رئیس گروه جهادی آل یاسین کشورگفت: مجتمع آموزشی شهید سلیمانی  در کنار یک مدرسه در حال ساخت به صورت خیری توسط گروه جهادی آل یاسین با هدف کمک به موضوعات آموزشی و همچنین رویکردهای جهادی در منطقه در حال انجام است که به امید خدا تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد:مجتمع آموزشی شهید سلیمانی که کلنگ آن به زمین زده شد، قرار است با زیر بنای هزار متر مربع و با رویکرد فرهنگی و پرورشی در شهرستان زابل کار خود را آغاز کند. 

خان محمدی افزود:بعد از اتمام  پروژهای آموزشی و  رفاهی شهید سلیمانی در شهرستان زابل، تعداد  ۲۰۰ باب خانه در شهرستان مرزی هیرمند توسط گروه جهادی محلی تعمیر و بازسازی شده است که این خانه ها نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

این مسئول تصریح کرد: در راستای تداوم اقدامات موثر و ارزنده گروه جهادی آل یاسین در منطقه سیستان یک مدرسه 4 کلاسه نیز در شهرستان هامون افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، برای  احداث و ساخت این پروژ ها بیش از ده میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسال نظرات