معاون فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان:

دوره خادمین شهدا و دست‌اندرکاران راهیان نور در زاهدان برگزار می شود

زاهدان-معاون فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت:امسال دوره آموزش خادمین شهدا به صورت تئوری با ظرفیت بسیار محدودی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۳۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

بهروز مختاری  در گفتگو با خبرنگار بسیج زاهدان، از برگزاری دوره خادمین شهدا و دست‌اندرکاران راهیان نور در تاریخ ۱۳ لغایت ۱۵ اسفندماه امسال در شهرستان زاهدان خبر داد .

معاون فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سالهای گذشته اعزام راهیان نور سیستان و بلوچستان با ظرفیتی حدود ۲ هزار نفر دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور صورت می گرفت و دانشجویان به مدت یک هفته با کاروان‌های دانشجویی، آموزش‌های لازم را در ابعاد معنوی و تئوری سپری می کردند.

وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و ممنوعیت اعزام کاروان های دانشجویی تصریح کرد: در این راستا امسال دوره آموزش خادمین شهدا به صورت تئوری با ظرفیت بسیار محدودی برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: این دوره با ظرفیت ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان در قالب گروه های خواهر و برادر در مدت سه شبانه روز در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویانی از کلیه دانشگاه های استان و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور خواهند یافت.
ارسال نظرات