غرس نهال و نامگذاری ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد واحد زاهدان به نام شهید میرحسینی

زاهدان-به مناسبت هفته درختکاری و بزرگداشت روز شهدا طی مراسمی تعداد ۳۷ اصله نهال مثمر به نام ۳۷ دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در بوستان شهدا دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان غرس شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۲۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت هفته درختکاری و بزرگداشت روز شهدا طی مراسمی تعداد ۳۷ اصله نهال مثمر به نام ۳۷ دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در بوستان شهدا دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان غرس شد.

این مراسم با حضور هیات رئیسه دانشگاه کارکنان و اساتید، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و مدیر کل بنیاد شهید استان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان سپاه سلمان و خانواده معزز شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 دکتر سلطانعلی میر، طی سخنانی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم گفت: همواره تلاش ما بر این بوده است که فضای دانشگاه مزین به نام شهید و شهادت باشد تا دانشجویان در کنار کسب علم با معرفت‌های انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدا که به خاطر میهن اسلامی از جان شیرین شأن گذشتند آشنا و پیوند نزدیکتری داشته باشند.
 
 دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: به همین مناسبت با نامگذاری بوستان به نام مبارک شهدا و غرس نهال و نصب تابلوی مزین به نام هرشهید در کنار هر نهال اقدام عملی در راستای پیروی و بکارگیری توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگهداشتن نام شهدا صورت گرفت.

در این مراسم پس از سخنان دکترمیر حضار با حضور در مزار شهدای گمنام با نثار گل و گلاب با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق نمودند و با غرس نهال بنام ۳۷ شهید دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان توسط خانواده معظم شهداء و همچنین غرس نهال بنام سرداردل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند.
 
همچنین در این مراسم ساختمان مرکزی اداری دانشگاه به نام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر ۴۱ ثارا.. مزین و از تابلوی نامگذاری این ساختمان به نام این شهید بزرگوار توسط برادر بزرگ شهید یادگار دوران دفاع مقدس حاج موسی میرحسینی رونمایی شد.
ارسال نظرات