وزیر نفت:

گازرسانی به‌ منطقه سیستان به‌زودی تکمیل می‌شود

وزیر نفت اعلام کرد که گازرسانی به منطقه سیستان به‌زودی تکمیل می‌شود و تلاش می‌شود اگر موانعی هم وجود دارد، رفع گردد.
کد خبر: ۹۳۳۲۶۳۸
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان ، بیژن زنگنه صبح روز پنجشنبه (19 فروردین ماه ) در جریان سفر به سیستان و بلوچستان، وارد فرودگاه زابل شد و مورد استقبال احمدعلی موهبتی، استاندار و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی در بدو ورود به فرودگاه زابل گفت: خط لوله انتقال اصلی گاز به منطقه سیستان و بسیاری از شهرهای آن در پایان کار است و این خط انتقال به‌زودی در بیشتر این شهرها افتتاح می‌شود.

وزیر نفت با بیان اینکه بخش مهمی از زابل شبکه دارد و از طریق سی‌ان‌جی (گاز طبیعی فشرده) تامین می‌شود، افزود: بی‌شک این گاز برای مردم به‌ویژه صنایع و گلخانه‌ها برای کشت اهمیت دارد و به امید خدا در مرحله بعد از آن برای صادرات به افغانستان استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون اقدام‌های خوبی در این حوزه انجام شده است، اظهار کرد: امروز با کمک استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان و مقام‌های استان از نزدیک مشکلات را پیگیری می‌کنیم و با توجه به فرمایش رهبر انقلاب اگر موانعی هم وجود دارد رفع می‌شود تا در همین سه یا چهار ماهه این کار به انجام برسد.

زنگنه تاکید کرد: پس از ماه مبارک رمضان سفری به جنوب استان هم خواهیم داشت تا از نزدیک مشکلات و موضوعات مربوط به روند گازرسانی در این حوزه بررسی شود .

وی همچنین از ایستگاه PRU شهرستان زابل بازدید کرد و بازدید از ایستگاه سی‌ جی اس شهر زابل، خط ٢٤ اینچ دشتک-زابل، شبکه توزیع شهرستان زهک و محمد آباد و حضور در نشست بررسی طرح‌های انتقال گاز سیستان و بلوچستان در محل فرمانداری شهرستان زابل از مهمترین برنامه‌های وزیر نفت در این سفر بود .
ارسال نظرات