حضور حداکثری و انتخاب اصلح، راهبرد امامین انقلاب در مقابله با هجمه های دشمن است

زنجان-امام جمعه بخش دندی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح؛ راهبرد امامین انقلاب در مقابله با هجمه های دشمن می باشد.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۳۱
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛مجمع سرمربیان شجره طیبه صالحین شهرستان ماهنشان با حضور بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

حضور حداکثری و انتخاب اصلح، راهبرد امامین انقلاب در مقابله با هجمه های دشمن است

 

حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر؛ امام جمعه بخش دندی در این مجمع اظهارکرد: وحدت فرهنگی از عوامل اصلی سازندگی ،تغییر و دگرگونی امت هاست.

 

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگ بیگانه به فرهنگ اسلامی راهکار دشمن برای نفوذ در بین امت اسلامی است ،تصریح کرد:رسوخ دادن فرهنگ ابتذال و بی بندوباری در این راستا ارزیابی می شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش انگوران گفت:رسیدن به باور مشترک قوی برای برپایی حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) ،عامل دیگر دگرگونی و سازندگی  امت اسلامی می باشد که برابر احادیث، سبب تکمیل عقول ملت ها خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام خورشیدی اطهر ، تربیت جوانان صالح مومن انقلابی برای جامعه اسلامی را  از اهم فلسفه شجره طیبه صالحین بیان نموده و یکی از راهکارهای اصلی این امر را ارایه خوراک فکری سالم توسط مربیان و سرگروه های صالحین دانست.

 

امام جمعه بخش دندی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، به تلاش های دشمنان  برای کم رونق کردن  این انتخابات با به راه انداختن شایعات و شبهات مختلف مانند بی تاثیر بودن انتخابات در سرنوشت کشور، القا ناکارآمدی نظام بر حل مشکلات مردم، ترویج ناامیدی و بدبینی  اشاره کرد وافزود: راهبرد مقابله موثر در برابر این هجمه ها  مطابق تدابیر حکیمانه امامین انقلاب حضور حداکثری و انتخاب اصلح می باشد.

 

وی تلاش مربیان و سرگروه های صالحین برای نقش آفرینی موثر در برگزاری پرشور انتخابات با حضور صددرصدی واجدین شرایط در شهرستان بدون کوچک ترین جانبداری و بیان مصادیق را تکلیف مربیان و دلسوزان انقلاب در شهرستان عنوان کرد.

ارسال نظرات