انتخاب‌های غلط سبب تحمبل هزینه‌های سنگینی بر جامعه می‌شود

مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت گناباد بیان کرد: انتخاب‌های غلط سبب تحمبل هزینه‌های سنگینی بر جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۷۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ نشست روشنگری روحانیون شهرستان گناباد در آستانه ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موسوی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه بهار خودسازی، همگان را به بهرمندی بیشتر از فضایل ضیافت الله دعوت نمود.

وی در ادامه حق انتخاب را یکی از ویژگی‌های انسان‌ها بر شمرد و گفت: خداوند متعال بر این اساس انسان را مسئول تعیین سرنوشت خود قرار داده و او را بین انتخاب حق و باطل مختار قرار داده است.

مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت گناباد افزود: گاهی انسان‌ها دچار انتخاب‌های غلط می‌شوند که انتخاب بر اساس سلیقه‌های شخصی و قبیله‌ای یا بر اساس هوا و هوس‌های زودگذر از جمله انتخاب‌های غلط می‌باشد و این گونه انتخاب‌ها سبب تحمبل هزینه‌های سنگینی بر جامعه می‌شود.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده منبر و موعظه اخلاقی و دعوت مومنین به مشارکت حداکثری و راهنمایی آن‌ها برای انتخاب درست، از وظایف خطیر روحانیون در ماه مبارک رمضان می‌باشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها