فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

مدیریت کشور باید بر مبنای دین و احکام دینی باشد

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مدیریت باید بر مبنای دین و احکام دینی باشد و مدیر باید ایمان به خدا، رهبری و راه انقلاب داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۱۲
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی با حضور در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد جوادالائمه(ع) اظهار کرد:خداوند انقلاب اسلامی را عالمگیر و جهانی کرده است. ما در انتشار این انقلاب خیلی موثر هستیم. در‌های انقلاب به روی جهانیان باز شده است. با انتخاب درست می‌توانیم قدم‌های پیش رونده داشته باشیم.

وی افزود: قدرت ما در سازش نیست، در صبر ماست. ما در مذاکره دنبال ذلت بودیم، باید عزت را دنبال کنیم.

فرمانده ناحیه عمار عنوان کرد: انقلاب ما بعد از گذشت چهل سال در حال پختگی است. مدیر این کشور باید کفایت مدیریتی داشته باشد.

وی به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مدیریت باید بر مبنای دین و احکام دینی باشد.

گرایلی مطرح کرد: نگاه " ما نمی‌توانیم " باید به " ما می‌توانیم " تبدیل شود. مدیر باید ایمان به خدا، رهبری و راه انقلاب داشته باشد.

وی ادامه داد: فاصله طبقاتی و نجومی بگیران زیاد شده اند. مدیر باید با عملکرد جهادی و انقلابی مشکلات مردم را از بین ببرد. وی باید دنبال اجرای عدالت بوده و منفعت شخصی نداشته باشد.

فرمانده  سپاه ناحیه عمار اشاره داشت: ما جوان‌های اصیل و خوش فکری داریم که فرصت آزمون و خطا نداشتند. با میدان دادن به این جوانان و تکیه بر توان داخلی، دولت جهانی ساخته می‌شود.

گرایلی ابراز کرد: فکر و ایده جدید در دولت باید تزریق شود.

وی در پایان از مردم خواست با انتخاب درست ضرر را بردارند و منفعت را نصیب خود کنند. اتصال جوانان با مسجد و محور قرار دادن مساجد را زیاد کنند تا بصیرت، افزون شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها