در آستانه ماه مبارک رمضان انجام شد:

توزیع 500 بسته معیشتی در کنارک

کنارک- در قالب طرح شهید سلیمانی با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک 500 بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا با هدف مواسات و هملی با نیازمندان در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۸۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی در گفتگو با خبرنگار بسیج در کنارک با اشار به این مطلب که از سال گذشته تا کنون سپاه و بسیج در میدان مقابله و مبارزه با کرونا با تمام توان پای کار بوده است، گفت: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک عزم خود را جهت ریشه کنی کرونا جزم کرد و با عمل در میدان این مهم را اثبات کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کوید ۱۹ را یکی از مهم‌ترین اقدامات سپاه و بسیج در جهت ریشه کنی این ویروس عنوان کرد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که در راستای طرح شهید سلیمانی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا شناسایی می‌شوند ادامه داد: در این طرح خدمات درمانی و پزشکی به صورت رایگان ارائه و بسته‌های بهداشتی و معیشتی به آن‌ها اهدا می‌شود.


صالحی با اشاره به این مطلب که سپاه و بسیج در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و برمیدارد، بیان کرد:  این نهاد مقدس و مردم در جهت تحقق فرامین حضرت آقا که در نیمه شعبان سال گذشته در سخنرانی خود تاکید بر مواسات و همدلی با قشر نیازمند جامعه در شرایط بد اقتصادی و معیشتی امروز داشتند در صحنه تحقق بخشیدن به منویات حضرت آقا حضوری متحدو یکپارچه داشته اند تا گرهی از مشکلات زندگی محرومین را باز و به آنها خدمت رسانی کنند.
 
وی ادامه داد: همچنین در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه با هدف مواسات و همدلی بین نیازمندان به ارزش ریالی دو میلیاردو پانصد میلیون ریال با همت سپاه کنارک تهیه و در این شهرستان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی شامل اقلام خوراکی برنج، رب، روغن، حبوبات، چای، خرما و ... می‌باشد تصریح کرد: این کمک‌ها با همت بسیجیان در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.
ارسال نظرات