خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان  خبر داد

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان همدان

همدان-مدیرکل زندان‌های استان همدان  گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۷۰۰ بسته معیشتی در طرح اجرای کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های نیازمند زندانیان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۶۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، رضا ذوالفعلی‌نژاد در حاشیه بازدید از محل جمع‌آوری کمک‌های مومنانه اظهار داشت: با پایان ماه شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان و با هدف حمایت از خانواده مددجویان نیازمند بسته‌های حمایتی با عنوان کمک‌های مومنانه با مشارکت سپاه انصارالحسین (ع)، اداره کل اوقاف و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و انجمن حمایت زندانیان همدان توزیع می‌شود.

وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان ۷۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند زندانیان جمع‌آوری و بین  خانواده‌های توزیع می‌شود که ۳۰۰ بسته آن متعلق به شهر همدان است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در کنار توزیع این اقلام، کمک‌های موردی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌ایم و بر این اساس با بازدید از خانواده زندانیان کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهداء و همچنین بازسازی منازل و اشتغال فرزندان نیز بخشی دیگر از اقدامات است.

وی با اشاره به طرحی که از دی ماه آغاز شده و به نام امام هشتم امام رضا (ع) نامگذاری شده اضافه کرد: در این طرح هر ماه سرکشی از خانواده هشت نفر از زندانیان انجام می‌شود و هشت نفر از مددجویان واجد شرایط با کمک خیرین از زندان آزاد می‌شوند.

ذوالفعلی‌نژاد اظهار داشت: در پایان سال ۹۹ با مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) ۳۵ نفر ازمحکومان مالی از زندان آزاد شدند و در سه ماه گذشته نیز ۶۰ نفر به نیت امام هشتم (ع) این شرایط را تجربه کرده‌اند و از زندان آزاد شدند.

*توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان همدان نیز ضمن گرامیداشت ایام ماه شعبان گفت: با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳۰۰ بسته کمک معیشتی شامل اقلام مورد نیاز به خانواده‌ها زندانیان نیازمند تقدیم می‌شود.

حمیدرضا عبدالملکی در ادامه افزود: علاوه بر اقلام که در این بسته‌ها تهیه شد، گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم‌مرغ نیز اضافه خواهد شد.

وی ارزش ریالی بسته‌ها را بیش از  ۴۵۰ هزار تومان  دانست و  اضافه کرد: اقلامی از قبیل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی در این بسته‌ها وجود دارد که در اسرع وقت و با توجه به پیش‌رو بودن ایام ماه مبارک رمضان بین این عزیزان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات