خبرهای داغ:
فلاحی در گفتگو با خبرنگار بسیج:

عدم حمایت و پشتیبانی از تولید مانع تحقق جهش تولید است

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم حمایت و پشتیبانی از تولید مانع تحقق جهش تولید است، گفت: با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی می‌توان به تولید کمک کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۳۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

عدم حمایت و پشتیبانی از تولید مانع تحقق جهش تولید استاحمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه مشکل اصلی کشور ما مشکل اقتصادی است، اظهار داشت: آنچه مشکل اقتصادی را حل می‌کند تولید است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی تولید در کشور نیازهای داخلی تأمین و مشکل اشتغال حل می‌شود و برای کشور ارزآوری دارد، گفت: با توجه به اینکه شعار سال گذشته کاملاً تحقق پیدا نکرد، مقام معظم رهبری شعار سال جدید را «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» مطرح کردند.

وی با بیان اینکه عدم حمایت و پشتیبانی از تولید مانع تحقق جهش تولید است، ابراز داشت: با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی می‌توان به تولید کمک کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با برداشتن موانع و پشتیبانی از تولید، جهش تولید عملیاتی خواهد شد، گفت: مسئولین اجرایی در کنار مجلس باید پای کار بیایند و با رصد مشکلات واحدهای تولیدی در راستای رفع مشکلات اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و موانع قانونی تولید باید توسط دولت به مجلس ارائه شود و مجلس آن را حل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات