خبرهای داغ:

آموزش باید با بازار کسب و کار ارتباط موثر داشته و دغدغه کارآفرینان را کاهش دهد

شاهرود_معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: آموزش باید با بازار کسب و کار ارتباط موثر داشته باشد و دغدغه کارآفرینان را کاهش دهد.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۲۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
آموزش باید با بازار کسب و کار ارتباط موثر داشته و دغدغه کارآفرینان را کاهش دهدبه گزارش خبرنگار بسیج، نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سال ۱۴۰۰، به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و با حضور امام جمعه شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و دیگر اعضای شورا، در محل سالن ولایت فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این نشست ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بر تحلیل دقیق وضعیت موجود آموزش و پرورش با توجه به شاخص‌های نیروی انسانی، تعداد دانش آموزان، امکانات سخت افزاری و جهت گیری نظام آموزشی تاکید کرد و گفت: آموزش باید با بازار کسب و کار ارتباط موثر داشته باشد و دغدغه کارآفرینان را کاهش دهد.
ابوطالب جلالی، با اشاره به شرایط ایجاد شده در نظام آموزشی کشور با ورود ویروس کرونا گفت: اکنون نقش مهم و سازنده معلمان بیشتر از گذشته حس می‌شود و اکثر خانواده‌ها درک کرده اند که نقش معلم در تعلیم و تربیت جایگزینی ندارد و ابزار و امکانات هر چقدر هم پیشرفته و کامل باشند نمی‌توانند دانش آموزان را در همه ابعاد و به صورت جامع پرورش دهند.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود، فضای مجازی و فضای سمعی و بصری شهرستان را فرصتی خوب برای تقدیر از زحمات فرهنگیان و والدین برشمرد و گفت: چنانچه شرایط مساعد باشد روحانیون و ائمه جماعات می‌توانند در مساجد محل از فرهنگیان همان محله تجلیل نمایند.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی و ارائه گزارش مکتوب فعالیت‌های حوزه‌های مختلف مدیریت، پیشنهادات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان را برای برگزاری برنامه‌های هفته پاسداشت مقام معلم ارائه نمود و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر قدرشناسی از جامعه فرهنگیان، انتظار می‌رود همه نهاد‌ها و ارگانها، برای تجلیل از زحمات معلمان در تدریس‌های مجازی و نیز همراهی والدین که پا به پای معلمان، فرزندان خود را در منزل آموزش دادند، حرکتی هماهنگ و فراگیر را تدوین و اجرا نمایند.
حاج محمدی مسئول دفتر نوسازی توسعه و تجهیز مدارس شهرستان، گزارش کاملی از پروژه‌های ساخته شده و در دست ساخت با اعتبارات خیری و ملی ارائه نمود و خواستار تخصیص اعتبار کافی در شورای برنامه ریزی فرمانداری، برای اجرا وتکمیل پروژه‌های ساخت، توسعه و تجهیز مدارس شد.
پخش مستند فعالیت‌های مرکز یادگیری محلی ولیعصر (عج)، از آغاز تاسیس تاکنون و معرفی پنج نفر از اعضای جدید شورای آموزش و پرورش شهرستان از بخش‌های دیگر این جلسه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها