رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان تهران:

برای ایجاد شورای خوب و در شأن جمهوری اسلامی به افراد فاسد رحم نکنید

جلسه مشترک اعضای هیات و ستاد نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ری و بخش های پنج گانه، با حضور نمایندگان مردم تهران ری و شمیران در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت عالی نظارت استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۲۹۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

هشتمین جلسه مشترک اعضای هیات و ستاد نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ری  و بخش های پنج گانه، به میزبانی هیأت نظارت بخش مرکزی و با حضور یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت عالی نظارت استان تهران برگزار شد.

 مجید زارعی رئیس هیأت نظارت شهرستان ری، در این نشست با  اشاره به زمان اغاز به کار هیأت نظارت از دوازده اسفند ماه بیان داشت : در این مدت با هدف هم‌افزایی و هماهنگی بین اعضای ستاد شهرستان و بخش ها 7جلسه مشترک آموزشی برگزار شده است که در هر جلسه حدود ۶۰ نفر ازاعضای هیأت و ستاد بخش های 5گانه حضور داشته اند.

وی ادامه داد : به دلیل افزایش دانش انتخاباتی مردم  تا کنون با برگزاری دو نشست خبری با حضور 20رسانه محلی شهرستان (با سلایق مختلف سیاسی) و همچنین به جهت همکاری با هیات اجرایی با حضور مستمر و موثر 14جلسه بررسی پرونده های داوطلبین را داشته ایم.

به افراد فاسد رحم نکنید

 احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان تهران ضمن تاکید بر رعایت حق الناس و اینکه تایید صلاحیت ها حق نظام است ، بیان داشت : در هیئت های اجرایی حدود 10 درصد داوطلبین رد صلاحیت شدند

 نادری در ادامه از اعضای هیئت نظارت خواست به هیچ عنوان به افراد فاسد رحم نکنند تا شورایی خوب ، جامع ، کامل و ... در شأن جمهوری اسلامی تشکیل بشود.

 وی در پایان با اشاره به تداخلات جغرافیایی بخش مرکزی شهرری با شهر تهران، خبر از برگزاری جلسات مشترک بین رئیس هیأت نظارت شهر تهران و شهرستان ری در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

 

ارسال نظرات