خبرهای داغ:

همه ی ظرفیت های سپاه و بسیج در خدمت وزارت بهداشت برای مهار بیماری کرونا است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: همه ی ظرفیت های سپاه و بسیج در خدمت وزارت بهداشت برای مهار بیماری کرونا است.
کد خبر: ۹۳۳۸۶۱۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در جلسه ویدئو کنفرانسی قرارگاه طرح شهید سلیمانی با حضور وزیر بهداشت و روئسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: همه ی ظرفیت های سپاه و بسیج در خدمت وزارت بهداشت برای مهار بیماری کرونا است.

وی افزود: بیش از 7 میلیون نفر سفیر سلامت در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح کشور تاکنون همکاری داشته اند.

او ادامه داد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و باید اقدامات مقابله با بیماری کرونا افزایش یابد تا بستر حضور حدکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان در این جلسه گفت: در حال گذر از پیک چهارم کرونا در کشور هستیم و در پیک چهارم اگرچه ویروس کرونا بسیار سرکش تر شده بود اما خوشبختانه شاهد کاهش فوتی های ناشی از کرونا هستیم که قطعا دستاورد بزرگی در حوزه مقابله با کرونا به حساب می آید.

وی افزود: در فاز جدید طرح شهید سلیمانی اقداماتی نظیر نظارت بیشتر در جهت اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، قرنطینه بیماران کرونایی و واکسیناسیون انجام می شود.

دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این جلسه گفت: خوشبختانه در حال گذر از قله پیک چهارم کرونا هستیم باید با رعایت کامل پروتکل ها مراحل بعدی مقابله با کرونا انجام شود.

وی افزود: نظارت بر اصناف جهت بررسی اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و قرنطینه بیماران کرونایی در ادامه طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه و بسیج با قوت انجام می شود.

او ادامه داد: در 6 ماه گذشته با همکاری سپاه و بسیج کنترل خوبی بر بیماری کرونا انجام شد و همچنان این طرح ادامه می یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها