هادی سیاسی:

حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه سیلی محکمی بر دهان بدخواهان نظام خواهد بود

حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب آگاهانه سیلی محکمی بر دهان بدخواهان نظام جهموری اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۹۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مرتضی نادمی در جلسه بصیرتی با حضور فرماندهان و شبکه مدیریتی حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه کلات در سالن جلسات بهزیستی اظهار کرد: اگر ما تشکیل سلسله صفوی را مستثنی کنیم شاید بتوان گفت انقلاب اسلامی تحول تاریخی بزرگی را از ظهور اسلام تاکنون در ایران رقم زده است.
 
وی  با مقایسه حق انتخاب و تعیین سرنوشت مردم در دوران معاصر به ویژه دوران پهلوی با نظام اسلامی تصریح کرد:  در دوران پهلوی انتخاب و انتصاب مسئولین بانظر و تصمیم غربی‌ها صورت می‌گرفت و مردم هیج نقش و جایگاهی در تعیین سرنوشت و مشارکت درطرح‌های کلان نداشتند.
 
این هادی سیاسی اشاره داشت: حضرت امام خمینی (ره) در مرحله اول نوع حکومت را با نظر مستقیم مردم انتخاب وبا حضور حداکثری ۹۸/۰۲ درصد جواب مثبت و آری به جمهوری اسلامی را اعلام نمودند واین اولین تجربه حضور مردم در انتخاب سرنوشت، نوع حکومت ومسئولین وکارگزارانشان بود که در طول دوران‌های تاریخی بی سابقه است.

وی در ادامه بیان داشت: امیدی که انقلاب اسلامی در بین مردم به وجود آورده بود توانستند با وجود همه توطئه‌ها و کارشکنی‌ها ایستادگی کنند و ایران را تبدیل به یک عنصر مهم در تحولات منطقه ای، بین المللی در تمامی عرصه‌ها نمایند  و این به واسطه میدان دادن نظام اسلامی به مردم است.
 
نادمی به دستاورد‌ها وبرکات بزرگ انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم اشاره کرد و افزود: این دستاورد‌ها در تمامی حوزه‌ها شگفت آور و تحیر جهانیان را برانگیخته  است. با توجه به انتخابات پیش رو و توصیه‌های رهبری در گام دوم انقلاب جهت شتاب بخشی به مسیر پیشرفت‌ها واجرای این راهبرد‌ها نیاز است که مردم در انتخابات پیش رو نقش ویژه تری را ایفاء نمایند که هم به لحاظ کمیت و هم کیفیت  ناکارآمدی نظام در پیشبرد امور وحل مشکلات سرعتی مضاعف بگیرد.

وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری سال جاری با دو ویژگی می‌تواند به حرکت انقلاب اسلامی در گام دوم شتاب بخشد از جمله اینکه انتخابات با مشارکت حداکثری و پرشور و نشاط مردم پای صندوق رای که نشان دهنده اقتدار ملی وانسجام داخلی خواهد بود ونقش مهمی در تامین منافع و امنیت ملی وآبروی بین المللی برای کشور دارد و با مرور مواضع رهبری معظم انقلاب که همواره ایشان به حضور پرشور و انتخاب اصلح تاکید دارند و در تمامی انتخابات‌ بدون ابراز مواضع در خصوص کاندیدا‌ها مردم را به استفاده از حق خود که در قانون اساسی نیز تصریح شده است دعوت نمایند. حضور حداکثری امنیت و احساس امنیت در کشور را تقویت می‌کند و در سایه امنیت است که کشور پیشرفت می‌کند.

این هادی سیاسی ادامه داد: ویژگی دوم پس از از اصل حضور مردم در انتخابات که ارزش ذاتی دارد ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب مردم بسیار مهم وسرنوشت ساز است، کسی می‌تواند به حرکت انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها وگام دوم انقلاب شتاب بخشد که با تمام توان به دنبال تامین سعادت ملت وکشور باشد چنین فردی باید دارای مدیریت وکفایت، ایمان قوی، عدالت خواه وضد فساد، دارای عملکرد انقلابی وجهادی، معتقد به توانمندی‌های داخل، معتقد به جوانان، مردمی وساده زیست، امیدوار ودارای برنامه مدون واجرای ومسلط به امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی وشناخت اوضاع وشرایط بین الملل باشد.

وی در پایان بیان کرد: تکیه و تاکید نظام اسلامی به حضور پررنگ مردم در صحنه و مشارکت آنان در زمینه‌های مختلف از همان ابتدای انقلاب نقطه قوت انقلاب اسلامی وضامنی برای عبور موفق آن از صحنه‌های مختلف بوده واز همین بابت است که مردم احساس می‌کنند که در نظام اسلامی دارای جایگاه واقعی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها