خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

تدبیر و دشمن‌شناسی امام (ره) موجب اتحاد امت اسلامی است

اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: ابتکار زیبای امام(ره) نام و یاد فلسطین را زنده نگه داشت و موجب شد که انتفاضه شکل بگیرد و این تدبیر و دشمن‌شناسی امام(ره) موجب اتحاد امت اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۰۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

تدبیر و دشمن‌شناسی امام (ره) موجب اتحاد امت اسلامی استسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیجدر اسدآبادروز جهانی قدس یادگار امام خمینی (ره) خواند و اظهار داشت: ابتکار زیبای امام(ره) نام و یاد فلسطین را زنده نگه داشت و موجب شد که انتفاضه شکل بگیرد و این تدبیر و دشمن‌شناسی امام(ره) موجب اتحاد امت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی استاد کرونا امکان برگزاری راهپیمایی نبود، افزود: سپاه ناحیه اسدآباد برنامه‌هایی را به همین مناسبت در دستور کار قرار داد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد برگزاری نشست‌های بصیرتی و سخنرانی با موضوع روز جهانی قدس، تبلیغات و فضاسازی محیطی، ارسال پیامک از طریق سامانه‌های پیامکی، برگزاری مسابقات نقاشی، شعر و دل نوشته با عنوان یک جمله به کودکان فلسطین، آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در نقاط مختلف و پخش سرود در سطح شهر از طریق سیستم صوتی با خودرو ازجمله برنامه‌های سپاه در این روز برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات