خبرهای داغ:
نماینده مردم بناب در مجلس:

علت موفقیت بسیج اخلاص است

تبریز- نماینده مردم بناب در مجلس گفت: بسیج تا به امروز توانسته است موفقیت های چشمگیری را کسب کند و هر جا بسج بود موفقیت بود، هرجا این نهاد مقدس بود جهاد و تلاش بود چرا که اصل دلیل اخلاص می باشد.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۸۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام باقری بنابی در جلسه بسیج سازندگی سپاه بناب، ضمن قدردانی از گروه های جهادی، افزود: هر چقدر کارهای جهادی و تشکیلاتی در گمنام  باشد با اخلاص تر و اعتقادی تر ادامه دار می باشد و امروزه برخی کارها را با رسانه ای کردن اخلاص آن را از بین می بریم تا جایی که عملیات جهادگونه حاج قاسم در گمنامی به سر می برد و تا سه سال آخر باقی مانده به شهادتش کسی آن بزرگوار را نمی شناخت و در گمنامی به مردم خدمت کرد.
 
وی با تاکید بر ایجاد مرکز مشاوره بصورت جهادی در شهرستان بناب اظهار داشت: با توجه به آسیب ها اجتماعی و مشکلات فرهنگی در جامعه، نیازمند تشکیل گروه های جهادی در مرتفع نمودن آسیب های اجتماعی و طلاق در شهرستان می باشد و با ایجاد مرکز مشاوره به معضلات اجتماعی ورود کرده باشیم.
 
 فرماندار بناب نیز در ادامه بسیج را در یک کلمه از خود گذشتگی دانست و گفت: گزارش عملکرد قرارگاه بسیج سازندگی نشان دهنده از خود گذشتگی بسیج می باشد که با  بوجود تمامی مشکلات و خطرات از جان خود در این راه مایه گذاشته اند.
 
شهریار فتحی افزود: اگر گروه های جهادی را بتوانیم ارتقا بدهیم به نتایج خوبی دست خواهیم یافت چرا که این راه جوانان را به آینده آماده کرده و مدیریت جامعه را بصورت عملی آموزش می دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها