خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار خبر داد

تجدید میثاق بسیجیان با شهدای معلم شهرستان بهار

بهار-مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار از برگزاری مراسم غبارروبی و بیعت با شهیدان و شهدای معلم شهرستان بهار در سالروز شهادت استاد مطهری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۸۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

تجدید میثاق بسیجیان با شهدای معلم شهرستان بهارسیده مرضیه ترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت:به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و بزرگداشت مقام معلم، بسیجیان و اعضای طرح بهنام محمدی با حضور در مزار شهدای شهرستان بهار با شهدای معلم تجدید میثاق کردند.

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی برنامه‌های متنوع در سطح پایگاه برگزار شده است، افزود: مسابقات نقاشی، قرائت قرآن و مسابقه کتابخوانی، نشست بصیرتی و تقدیر هادیان سیاسی در سطح پایگاه از برنامه‌های این هفته بود.

مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار ابراز داشت: همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و بزرگداشت مقام معلم نیز مراسم تقدیر از مدیر مدرسه محبی توسط فرمانده پایگاه و سرگروه طرح بهنام محمدی برگزار شد و از زحمات و همکاری مدرسه با طرح بهنام محمدی تقدیر شد.

وی یادآور شد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی محافل حضوری ختم قرآن امسال به صورت مجازی و با حضور پرشور بسیجیان برگزار شده است و تا آخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات