معاون راهبردی استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی:

جریان انقلابی با حضور در فضای مجازی و رسانه کید دشمن را خنثی کند

معاون راهبردی استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جریان انقلابی به ویژه در فضای مجازی و رسانه قله ها را یکی پس از دیگری، فتح و کید دشمن را خنثی کند.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۷۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام روح الله حریزاوی  در جمع خبرنگاران با اشاره به مأموریت‌های دستگاه‌های فرهنگی در جامعه کنونی اظهار داشت: یکی از ماموریت‌هایی که از سوی مقام معظم رهبری بر عهده دستگاه‌های فرهنگی تبلیغی و عموم جریان مؤمن انقلابی نهاده شده است، مأموریتی تحت عنوان «تشکیل زنجیره تواصی» است.

وی در ادامه به تشریح زنجیره تواصی پرداخت و افزود: تواصی از رفتارهای عملی اسلامی و مورد سفارش قرآن کریم به شکل صریح است. با مراجعه به سیره انبیا و اولیای الهی در جای جای قرآن درمی یابیم که آنچه از راهبردهای آن بزرگواران برای جامعه سازی و جامعه پردازی است؛ در شرایط امروز انقلاب اسلامی می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

عاون راهبردی استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران امروزه بیش از هر زمان دیگری، از طریق شبهه افکنی و تزئین امر باطل (روش شیطان برای زیباجلوه دادن خطا و اشتباه) و تضییع امر حق (بی ارزش ساختن مفاهیم ارزشی) در تلاشند اهداف و مقاصد شوم خود را به پیش ببرند.

حجت الاسلام حریزاوی در ادامه؛ ناامیدی مردم و یأس و از بین بردن روحیه اراده و عزم برای فتح قله‌ها و پیشرفت را نتیجه فعالیت دشمن عنوان کرد و ابراز داشت: مادامی که با تلاش دشمنان برای ناامیدی و یأس مردم مواجه هستیم و همزمان از بین این همه شبکه‌های ماهواره‌ای، سه شبکه فاسد سیاسی، اخلاقی و امنیتی اعم از «بی بی سی، من و تو و اینترنشنال» با ارائه ملت ایران مبارزه می‌کنند برای تبیین حرف حق و از بین بردن حرف باطل، نیازمند سازماندهی و عزم مجدد و ظهور و بروز گفتمانی و حضور میدانی هستیم.

وی گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاهد حرکت منسجم پر انرژی و پر انگیزه از سوی جریان انقلابی و حزب اللهی به ویژه در فضای مجازی هستیم چراکه معظم له تاکید فرموده اند که کید دشمن را در فضای مجازی ناکار کرد. نمونه امر در ماجرای انتشار فایل صوتی وزیر کشور و اظهارات نسنجیده‌ای که صورت گرفته بود شاهد حضور منسجم عموم مردم و جریان انقلابی در فضای مجازی بودیم که خون سردار دل‌ها جوشید و سبب شد غیرت دینی به حرکت درآید و در نتیجه مقام معم رهبری با تبیین نشان دادند که دوگانه سازی ها کار دشمن بوده و موهوم و اشتباه است.

معاون راهبردی استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با این تجربه موفق که در نوع خود ارزنده و کم نظیر است، جریان انقلابی خصوصاً در فضای مجازی و رسانه بتواند قله‌های بعدی را فتح و کید دشمن را خنثی کند.

حجت الاسلام حریزاوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم و سرنوشت ساز انتخابات اشاره و اذعان داشت: با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، نیازمند عزم جدی جهت حضور مؤثر جریان حزب اللهی برای گفتمان سازی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها موظفند نسبت به کاندیداها اظهار نکنند و اجازه دهند فرایند مردمی طی شود، گفت: اما دستگاه‌های تبلیغی وظیفه دارند گفتمان سازی و گفتمان پردازی کنند. گفتمان پردازی عبارت است از توجه به دلالت‌های گفتمانی و وجوه ممتاز و تلاش برای تبیین آن در سطح جامعه چه در افکار عمومی و چه خواص و اندیشه گفتمانی مورد نیاز جریان پیشرو.

ارسال نظرات