مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد خبر داد؛

وجود ۱۵ نفر بستری و ۷۵ قرنطینه خانگی در خلیل‌آباد / کرونا هنوز تمام نشده است

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد گفت: اگر مردم ساده‌انگاری و عادی انگاری کنند و پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیرند وارد پیک پنجم بیماری کرونا می‌شویم.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۲۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۵ نفر در بیمارستان بستری هستند و موارد قرنطینه خانگی شهرستان ۷۵ نفر است، گفت: اگر مردم ساده‌انگاری و عادی انگاری کنند و پروتکل‌های بهداشتی به‌خصوص ماسک زدن، رعایت فاصله و همچنین عدم برگزاری دورهمی را جدی نگیرند وارد پیک پنجم بیماری کرونا می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید محمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد در پنجاه و دومین نشست ستاد کرونای شهرستان که در محل سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد، اظهار داشت: کرونا هنوز تمام نشده و همه مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۵ نفر در بیمارستان بستری هستند و موارد قرنطینه خانگی شهرستان ۷۵ نفر است، خاطرنشان کرد: اگر مردم ساده‌انگاری و عادی انگاری کنند و پروتکل‌های بهداشتی به‌خصوص ماسک زدن، رعایت فاصله و همچنین عدم برگزاری دورهمی را جدی نگیرند وارد پیک پنجم بیماری کرونا می‌شویم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه پیک پنجم کرونا می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری به مردم و همچنین کادر درمان و کادر سلامت وارد کند، تصریح کرد: امیدواریم به‌زودی شاهد واکسیناسیون عمومی کرونا در سطح شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه خلیل‌آباد جایگاه خوبی در سطح استان از لحاظ تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف باتوجه‌به تعداد دُز وارد شده به شهرستان دارد، اذعان کرد: زمینه لازم برای تزریق واکسن به گروه‌های سنی ۷۰ سال فراهم است و این افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشت و درمان از این فرصت استفاده کنند.

 

ایجاد تجمع انتخاباتی در فضاهای سرپوشیده خلیل‌آباد ممنوع است

ابراهیم قاسم‌پور، فرماندار خلیل‌آباد در این نشست بر رعایت دستورالعمل نحوه تبلیغات انتخاباتی کاندیداها تأکید کرد و افزود: کاندیداهای ملی و محلی باید تمامی دستورالعمل‌های چگونگی تبلیغات در این ایام را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه ناظر بهداشتی در هر یک از شعب اخذ رأی حضور دارد، عنوان کرد: شهرستان خلیل‌آباد دارای ۵۰ شعبه اخذ رأی است و تمامی تمهیدات لازم با حضور عوامل در سر صندوق‌ها اندیشیده شده است.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه هیچ کاندیدایی حق ایجاد تجمع و یا برگزاری مراسم در اماکن سرپوشیده نخواهد داشت، تشریح کرد: اداره ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط که دارای اماکن روباز هستند نسبت به در اختیار گذاشتن اماکن خود به کاندیداها، همکاری لازم را بر اساس برنامه‌ریزی لازم داشته باشد.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان، بیان کرد: بخشداران و دهیاران پیگیری‌های لازم در جهت آگاهی‌رسانی از طریق فضای مجازی و حقیقی برای مناطق مختلف سطح شهر و بخش داشته باشند تا عادی انگاری منجر به ایجاد موج دیگری از کرونا در شهرستان نشود.

قاسم‌پور همچنین در پایان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان موردتوجه قرار گیرد، تأکید کرد: در خصوص واکسن و انجام واکسیناسیون هیچ مشکلی وجود ندارد و واکسن‌های ایرانی کرونا با بهترین کیفیت جهت تزریق تحویل داده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها